netværks Scanner ??
Fra : The Tulip

Dato : 22-11-03 14:23

Hejsa .,

En af de hurtige ..

Kan man få en netværks scanner ? ., eller fx bruge en Printserver med UsB
til sin Scanner ??

mystisk .. men hvad ..

~~Frank .,

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 22-11-03 14:40

On Sat, 22 Nov 2003 14:22:59 +0100, "The Tulip" <dontreply@this.ad>
wrote:

> [...]
>
>En af de hurtige ..
>
>Kan man få en netværks scanner ? ., eller fx bruge en Printserver med UsB

Ingen mystik her.
prøv http://www.laserjet.dk/printere.php3?lj=9100
Gratis er den ikke, måske findes der billigere løsninger ?
Vend gerne tilbage hvis du finder noget billigere.

/Hans

Fra : The Tulip

Dato : 22-11-03 17:47

> Ingen mystik her.
> prøv http://www.laserjet.dk/printere.php3?lj=9100
> Gratis er den ikke, måske findes der billigere løsninger ?
> Vend gerne tilbage hvis du finder noget billigere.

Jeg havde da håbet på at der var en der sagde at man kunne bruge en alm
printserver ., til at hente data fra min eksisterene Usb scanner ..

Men ., det regner jeg ikke med at der er muligt ., der var det jo ihvertfald
ikke før i tiden .. med Parrallel port ..

~~frank .,

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-11-03 19:02

"The Tulip" <dontreply@this.ad> wrote:

>Kan man få en netværks scanner ? ., eller fx bruge en Printserver med UsB
>til sin Scanner ??

Kobler du scanneren op på en linuxbox kan du scanne over netværket -
også fra Windows maskiner.

<mlr>

Fra : Anders Sørensen

Dato : 22-11-03 23:24

Den Sat, 22 Nov 2003 14:22:59 +0100, skrev "The Tulip"
<dontreply@this.ad>:

>Hejsa .,
>
>En af de hurtige ..
>
>Kan man få en netværks scanner ? ., eller fx bruge en Printserver med UsB
>til sin Scanner ??

Canon MP700 Photo multifunktionsmaskine:
http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=42815

Og Pricom C-6200U printserver:
http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=46470

Gør dig i stand til at scanne/printe over netværket.

>mystisk .. men hvad ..

Næh.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : The Tulip

Dato : 23-11-03 00:34

> Canon MP700 Photo multifunktionsmaskine:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=42815
>
> Og Pricom C-6200U printserver:
> http://www.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=46470

Skal det betyde at man IKKE kan få noget der kan hookes op til min
eksisterene USB scanner?

~~Frank .,

Fra : Anders Sørensen

Dato : 23-11-03 02:05

Den Sun, 23 Nov 2003 00:34:18 +0100, skrev "The Tulip"
<dontreply@this.ad>:

>Skal det betyde at man IKKE kan få noget der kan hookes op til min
>eksisterene USB scanner?

Det ved jeg ikke. Hvilken scanner er det?

Fra : The Tulip

Dato : 23-11-03 11:08

> Det ved jeg ikke. Hvilken scanner er det?

Det er en Agfa snapscan 1200u ..

Men hvis der findes noget HW der kan . så findes der nok også noget SW der
kan .,

~~Frank.,