MX opsat korrekt, men mails kommer ikke fr~
Fra : Jannick Rosenlund

Dato : 14-11-03 20:44

Hejsa

Jeg har et problem med mine mails.
Sender jeg fra en yahoo.com konto kommer mailen frem på få minutter,
men sender jeg fra visse andre konti, kommer mailen enten ikke frem,
eller først efter 6-12 timer.
Jeg har opsat MX-record som peger på domænenavnet på min mailserver.
Jeg kan se at mails fra Yahoo kommer direkte via min mx opsætning.
Jeg har desuden opsat et *-alias som sender al post videre til en pop3
server, som min mailserver henter fra en gang i minuttet. Sender jeg
fra en af de problematiske konti, kommer de gennem denne pop3 server,
men altså med forsinkelse på flere timer, og ind imellem slet ikke.

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt???

Med venlig hilsen

Jannick