MRTG - måske off topic.
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 12-11-03 09:36

Hej ng.

Jeg ved ikke lige hvor jeg ellers skal spørge så jeg prøver her.

Jeg er ved at sætte noget MRTG op på en windows 2000 server og det kører
og fint mht. overvågning af netværkstrafikken. Jeg vil bare også have den
til at overvøre CPU belastning RAM forbrug osv. Jeg har læst på MRTG's
win32 guide at jeg skal have nogle OID numre, men hvor finder jeg
dem? Jeg kan ikke rigtigt finde noget om det nogle steder.

Håber i kan hjælpe.

/Kasper

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-11-03 10:54

Kasper Nordal Lund wrote:
> [...]
> win32 guide at jeg skal have nogle OID numre, men hvor finder jeg
> dem? Jeg kan ikke rigtigt finde noget om det nogle steder.

Kigget i noget af læsestoffet?
<http://people.ee.ethz.ch/~oetiker/webtools/mrtg/nt-guide.html>
<http://www.enterastream.com/whitepapers/mrtg/mrtg-manual-cap9.html>

.... Eller den her?
<http://www.google.com/search?num=30&hl=en&ie=UTF-8&oe=utf-8&safe=off&q=mrtg+oid+windows+2000+snmp+cpu+load+ram+usage&btnG=Google+Search>

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jens

Dato : 12-11-03 11:41

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh. / Best regards,
> Steen Suder <http://www.suder.dk/>
> ICQ UIN 4133803

Hej Steen

Har jeg set dig tilbyde en linux routercd klar til install et sted ?

Mvh Jens

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 12-11-03 13:33

Jens wrote:

> Hej Steen
>
> Har jeg set dig tilbyde en linux routercd klar til install et sted ?

Det er muligt
Det har måske bar ikke så meget med denne tråd at gøre.

NB
Min emailadresse er valid.