Ip-adresser og domæner og subdomæner
Fra : Juel

Dato : 11-11-03 18:23

Hejsa,

findes der en måde hvorpå man kan teste hvor mange domæner, subdomæner etc.
der er tilknyttet ens ip?
Jeg skal vide det i forhold til min webserver, sådan at jeg kan kontrollere
hvilken vej folk kommer ind (altså forbinder sig til serveren..)....

På forhånd tak,
Christian

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 11-11-03 19:56

On Tue, 11 Nov 2003 18:23:03 +0100, "Juel" <tnm@worrax.dk> wrote:

> findes der en måde hvorpå man kan teste hvor mange domæner, subdomæner etc.
> der er tilknyttet ens ip?

Nej, hvis de ikke bliver brugt, kan du ikke.

> Jeg skal vide det i forhold til min webserver, sådan at jeg kan kontrollere
> hvilken vej folk kommer ind (altså forbinder sig til serveren..)....

Din webserver kan ganske givet sættes op til at logge hvilken
virtuel host, der hittes.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Juel

Dato : 11-11-03 20:15

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote in message

> Nej, hvis de ikke bliver brugt, kan du ikke.

> Din webserver kan ganske givet sættes op til at logge hvilken
> virtuel host, der hittes.
Jeg bruger Apache web-server, har du nogle ideer om hvorledes den kan sættet
op til at logge disse hits?

mvh

Christian Juel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-11-03 08:55

On Tue, 11 Nov 2003 20:15:27 +0100, "Juel" <tnm@worrax.dk> wrote:

> Jeg bruger Apache web-server, har du nogle ideer om hvorledes
> den kan sættet op til at logge disse hits?

Det står i dokumentationen... En virtuel host defineres i
log-formatet som %v. CLF med vhosts kan altså laves som:

-A