Mobilix / Win2000 - vejledning?
Fra : Caspar Møller

Dato : 16-04-01 14:42

Er det lykkedes nogen at få en opsætningsvejledning?

Mvh,
Caspar

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 16-04-01 17:27

"Caspar Møller" <cm@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> Er det lykkedes nogen at få en opsætningsvejledning?

Fulgte der ikke en vejledning med i pakken ?

Mvh HAA.

Fra : Peter Toftager

Dato : 17-04-01 10:07

Jeps...

http://staff.web.dk/~web101/adsl/HOME+WIN2k.doc

Men den er vist ikke færdig, da der er tons vis af fejl i den...

/PTL

Fra : jm

Dato : 25-04-01 11:18

Er det lykkedes at Mobilix ADSL til at virke med Windows 2000??

De angiver at de understøtter Windows 2000.

En bekendt har netop fået Webspeed2 fra TDM, og det kan de ikke få til at
virke i Windows 2000 selvom de i deres produkblad anfører at de supporterer
Windows 2000.

De har faktisk ´tvunget ham til at skifte til Windows 98.

--

Venlig hilsen
Best Regards

jm

Fra : Martin Paarse

Dato : 25-04-01 12:08

Det er lykkedes mig at få Win2000 til at køre med ADSL hos Mobilix, men ikke
på grund af deres vejledning !!!

Nå men gør sådan her:

Opret ny netværksforbindelse
=> vælg Connect through VPN ( Virtual Private Network ) og skriv 10.0.0.138
under "Host name...."
=> Højreklik nu og vælg properties
=> Under fanebladet General skal der stå 10.0.0.138
=> Under Security vælg advanced=> settings
=> Under "Allow these protocols" marker "Unencrypted password",
"Challenge Handshake....", "Microsoft CHAP", og "Microsoft CHAP
version 2"
=> Under "networking" skal der være et kryds i "TCP/IP" og "Client for
Microsoft Network".
=> Under networking under "Type of VPN Server....." vælg "Point to Point
tunneling Protocol". Vælg
settings og sørg for at der ingen krydser er....

Sådan, nu skulle det virke !

VH Martin Paarse