Slette i mysql
Fra : Kim Hansen

Dato : 24-11-03 21:38

Hejsa jeg har en værdi der ser sådan ud Aero i Tylstrup - 7. og den forsøger
jeg at slette med delete from deltagelse where
Arrangement={$_GET['id_Arrangement']} når jeg køre det melder den "Der er en
fejl i SQL syntaksen nær 'i Tylstrup - 7.' på linje 1"

Hvis jeg laver en echo $_GET['id_Arrangement'];

så kommer det rigtige navn ud på skærmen.. det er lige som om at den ikke
kan lide mellemrum..

Fra : Kim Hansen

Dato : 24-11-03 22:10

Har fået hjælp et andet sted !!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 25-11-03 14:44

Kim Hansen wrote:
> Har fået hjælp et andet sted !

Hmm, måske var det en ide, at fortælle hvad problemet var - så andre kan
drage nytte af det?

Og disse kan du gemme til andre indlæg:

mvh
Johan