Spørgsmål
Fra : Grethe Peter Hansen

Dato : 25-11-03 22:54

Har en Pcer Pentium 4 3 mhz med et gigabyte bundkort der hedder GA-8Isxt.
DDR ram 400 2 gange 256 og kører med en PSB på 800 mhz plus Hybertreading.

Mit spørgsmål er hvad den skal kunne udrette af læse og skrivehastighed på
harddisken. Har atget en lille prøve med et lille program der hedder ATTO og
ifølge det er skrivehastigheden 16502 og læsehastigheden 14039 MB/sek.
Er denne hastighed Ok ??? havde nok forventet lidt mere.

Venlig hilsen

Peter

Fra : Grethe Peter Hansen

Dato : 25-11-03 23:15

Harddisken kører med 7200 omdrejninger

Fra : Martin Johansson

Dato : 26-11-03 00:38

> [...]
> ifølge det er skrivehastigheden 16502 og læsehastigheden 14039 MB/sek.
> Er denne hastighed Ok ??? havde nok forventet lidt mere.

Har du taget et gennemsnit af de forskellige værdier eller hvad?
Husk at den måler overførselshastighed for flere filstørrelser.
Hvilken har du aflæst?

Prøv også at køre testen men en total length på 32 MB.
Så kan jeg bedre sammenligne.