Asus A7V600
Fra : Tonny S.

Dato : 25-11-03 11:26

Jeg står med et lile problem med ovenstående bundkort.

Computeren er en.
300W strømforsyning
Asus A7V600
Amd Xp barton 2800+
1024 ddr
Geforce 5200fx

Computeren kørte fint nok indtyil for 14 dage siden da den pludselig ikke
tænder skærmen når den booter op mere...
Jeg har prøvet mange ting såsom skifte skærmkort og clearing af cmos men
intet af det har båret held.
Nu går min mistanke så til agp porten som måske er brændt?

Kan dette være sandsynligt?
Er der nogen som har været ude for dette?

Håber i kan være behjælpelige med et hurtigt svar...

Mvh. Tonny S.

Fra : Leony

Dato : 25-11-03 14:14

In news:%6Gwb.3228$Xm.1472@news.get2net.dk,
Tonny S. <tonny@e-privat.dk> typed:

> Computeren kørte fint nok indtyil for 14 dage siden da den pludselig
> ikke tænder skærmen når den booter op mere...

Starter blæserne?
Lyder der nogle bip fra højttaleren?

> Nu går min mistanke så til agp porten som måske er brændt?

Har du et PCI grafikkort du kan prøve med?
Har du prøvet skærmen på en anden computer?

> Kan dette være sandsynligt?

Mærkeligere ting er sket og intet er desværre umuligt.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Tonny S.

Dato : 25-11-03 16:00

Ja blæseren starter både på graffikortet og på motherboardet.
HAr testet på 3 forskellige skærme, med samme resultat.

Men hvis blæseren på graffik kortet starter er det vel næppe agp porten men
måske processoren istedet?

Jeg har desværre ikke noget pci graffik kort...

Mvh. Tonny

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 26-11-03 22:08

Hej Tonni
Hvor i landet bor du ,da jeg har et PCI-grafikkort som du kunne låne,
hvis du bor i nærheden af mig.
Mvh.
Jørgen Madsen
4913 Horslunde
Lolland

Fra : Tonny S.

Dato : 27-11-03 11:23

Hej Jørgen..

Ellers tak for tilbudet men bor i Roskilde så der er et stykke vej...
MEn ellers tak for venligheden...

Mvh.
Tonny