Printer - hvad svarer til en HP895CXi?
Fra : T. Petersen

Dato : 28-11-03 12:43

Jeg står og skal til at investere i en ny printer. Jeg har p.t. en HP
895 CXi - til låns. Har nogen et bud på hvad man bør købe for at få
een der (mindst) svarer til min aktuelle HP'er? Jeg agter ikke at
bruge mere end kr. 1000,-

Pft for svaret.

Torsten
Venlig hilsen

T. Petersen

Volvo 740 Turbo 2.0 - 1984
Saab 900C 2,0 - 1988

Fra : Leony

Dato : 28-11-03 15:15

In news:b0desvk2g1sdoerjjmeeuibidtnahho4pb@4ax.com,
T. Petersen <boending@fjerndette-hotmail.com> typed:

> [...]
> 895 CXi - til låns. Har nogen et bud på hvad man bør købe for at få
> een der (mindst) svarer til min aktuelle HP'er? Jeg agter ikke at

Har lige købt en Photosmart 7350 til 999,- i Computer City og den
printer i hvert fald glimrende billeder.
Ekspedienten sagde at den skulle udgå, så jeg ved ikke, om den kan
skaffes mere.

Jeg har selv en Deskjet 880C.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: