TI4200 64MB - Hvorfor så dyre?
Fra : prebstar.dk

Dato : 27-11-03 22:44

Hvorfor er GeForce4 Ti4200 kortene med 64MB ram så dyre?

Hvad er det præcist der gør Ti4200-chippen god? Hvad er bedst, palit,
soltek, asus, msi, abit osv.?

/Preben!

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 27-11-03 23:14

"prebstar.dk" <prebstarNOSPAM@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er GeForce4 Ti4200 kortene med 64MB ram så dyre?
>
> Hvad er det præcist der gør Ti4200-chippen god? Hvad er bedst, palit,
> soltek, asus, msi, abit osv.?

Du får større respons ved at poste dit spørgsmål i:

dk.edb.hardware.grafikkort

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : RpR

Dato : 27-11-03 23:32

> Hvorfor er GeForce4 Ti4200 kortene med 64MB ram så dyre?
>
> Hvad er det præcist der gør Ti4200-chippen god? Hvad er bedst, palit,
> soltek, asus, msi, abit osv.?

Dyre?
Kortene er IMO ikke sindsygt dyre. Jeg købte mit lige da det udkom, og det
kan stadigvæk trække alle spillene på markedet med en acceptabel framerate.
Det er en helt klar all round klassiker =)

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine