Compaq shit
Fra : James

Dato : 27-11-03 19:03

Hej er der nogen der kan sige mig hvordan man booter fra cdrom på en compaq,
da der ikke er nogle valgmuligheder i bios.
mvh kn.

Fra : webfactor

Dato : 27-11-03 19:18

"James" <pci@stofanet.dk> wrote in message
> Hej er der nogen der kan sige mig hvordan man booter fra cdrom på en
compaq,
> da der ikke er nogle valgmuligheder i bios.
> mvh kn.

Til Compaq skal du bruge en almindelig startdiskette med cd understøttelse
Og tasten "Tabulator" måske siger en i baggrunden eller tasten "F1" ved
opstart
Eller vælg firstboot(CD) i bios og husk at stille den tilbage efter Evnt.OS
installation
www.webfactor.dk

Fra : James

Dato : 27-11-03 20:01

Jeg kan ikke vælge first boot i bios

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 27-11-03 19:47

James wrote:

> Hej er der nogen der kan sige mig hvordan man booter fra cdrom på en compaq,
> da der ikke er nogle valgmuligheder i bios.
> mvh kn.

Kunne det tænkes tingesten er så gamel at den ikke understøtter den slags!

Mvh

Bruno

Fra : James

Dato : 27-11-03 19:53

model presario 5240 årgang 1999
"iddqdATworldonline.DenmarK" <iddqd@worldonline.DenmarK> skrev i en
meddelelse news:bq5gs3$2v3p$1@news.cybercity.dk...

Fra : darkh

Dato : 28-11-03 02:25

> model presario 5240 årgang 1999

Ifølge manualen ser det ikke ud til at den kan boote fra CD.

Den nyeste bios til den er Version: 2.38 Rev. A Release Date: 1999-11-10.
Hvis din er ældre kan du jo prøve at opdatere den og se om de har tilføjet
CD'en til boot order.

mvh
Jesper

Fra : James