Strøm til skærm via PC
Fra : Dennis Lange

Dato : 27-11-03 17:10

Hej...

Hvis man giver sin skærm strøm via PC'en, via et kabel som dette
http://www.thansen.dk/product.asp?c=187680822&n=496911252&pn=507919293

Får man så problemer med strømforsyningen? Med andre ord, vil strømmen til
skærmen blive "taget fra" de fx. 300W PSU'en er på, eller går strømmen til
skærmen udenom?

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Jesper

Dato : 27-11-03 18:21

Hvis det skulle være tilfældet tror jeg der er mange computere der har en
meget overbelastet strømforsyning. Jeg mener der sidder et lille relæ i
strømforsyningen der giver din skærm direkte strøm, men den bare er koblet
til computeren for at spare et stik i stikdåsen. Jeg kører selv med kabler
som dette på 2 af de 3 jeg har, og jeg har ikke nogen problemer med det.

MVH

Jesper

Fra : Brian Lund

Dato : 27-11-03 18:37

> [...]
> skærmen blive "taget fra" de fx. 300W PSU'en er på, eller går strømmen til

Nej

Brian

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 27-11-03 19:28

On Thu, 27 Nov 2003 18:36:34 +0100, "Brian Lund"
<geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote:

>Nej

Hvilket af spørgsmålene svares der nej til?

Vil strømmen til skærmen blive "taget fra" de fx. 300W PSU'en er på,
Nej

Går strømmen til skærmen udenom?
Ja

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Dennis Lange

Dato : 27-11-03 21:36

Gert Søgaard Jensen wrote:
> Vil strømmen til skærmen blive "taget fra" de fx. 300W PSU'en er på,
> Nej
>
> Går strømmen til skærmen udenom?
> Ja

Tak for svarene til jer alle 3

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Brian Lund

Dato : 29-11-03 02:22

> Hvilket af spørgsmålene svares der nej til?
>
> Vil strømmen til skærmen blive "taget fra" de fx. 300W PSU'en er på,
> [...]

Hehe, ups har jeg vidst lov til at sige :)

Brian