printerpatroner?
Fra : Ps

Dato : 27-11-03 16:09

Jeg mener at have set en reklame ang. subj, at man faktisk kunne få peng for
disse et eller andet sted.
Nogen der kender noget til det - og måske har et link?
Preben

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-11-03 16:57

On Thu, 27 Nov 2003 16:08:51 +0100, Ps wrote:

> Jeg mener at have set en reklame ang. subj, at man faktisk kunne få peng for
> disse et eller andet sted.
> Nogen der kender noget til det - og måske har et link?

Der er mange firmaer der tager i mod printer partorner.

men prøv http://www.refillshoppen.dk
de tager ike pinge for dem

Og det kan næsten ikke svare sig da det er
små beløb som 20-25kr, som du bruger på halvdeælen af til porto
--
Med Venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-03 18:08

Ps skrev :
> [...]
for
> disse et eller andet sted.
> Nogen der kender noget til det - og måske har et link?

ComputerSupply giver op til 20 kr stykket
http://www.inktec.dk/koeb.htm

- det tog lidt tid før de slap 300 kr til mig, men jeg fik dem da.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Henrik

Dato : 28-11-03 15:35

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
for
> disse et eller andet sted.
> Nogen der kender noget til det - og måske har et link?

Jeg syntes at jeg havde set en tv-reklame med køb af brugte kasser til
laserprintere.. Husker jeg forkert og er der nogen der kan huske et evt.
link til dem ??

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-11-03 16:56

Henrik skrev :
> [...]
>>
> Jeg syntes at jeg havde set en tv-reklame med køb af brugte kasser til
> laserprintere.. Husker jeg forkert og er der nogen der kan huske et evt.

Det er skam rigtig nok, men du skal sende 10 patroner som minimum....
http://www.rainbow-ink.dk/printtech/shop.rlz?buy=true

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Henrik

Dato : 11-12-03 22:46

tak. men det er ikke meget.. jeg havde regnet med at blive rig..