Q: Headset til Skype
Fra : Magnus Alkil

Dato : 27-11-03 15:53

Hvor på nettet kan jeg købe et godt headset til Skype Ip-telefoni
programmet.?..jeg regner med noget i prisklassen 100 kr

Mvh

Magnus

ps svar i gruppen

Fra : Jens Gregersen

Dato : 27-11-03 16:01

> Hvor på nettet kan jeg købe et godt headset til Skype Ip-telefoni
> programmet.?..jeg regner med noget i prisklassen 100 kr

Har du kigget på edbpriser?
Hvis det _kun_ er til brug i Skype er 100,- fint nok.. Men hvis du også vil
bruge headsettet til at høre musik i engang imellem skal du nok op og ofre
lidt mere.
Men til de ca 100,- ville jeg anbefale flg: <URL:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1904607910>

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Peter Martinsen

Dato : 27-11-03 16:58

Her

http://www.pcheadset.dk/

73

Fra : Søren ô¿ô

Dato : 27-11-03 17:04

> Hvor på nettet kan jeg købe et godt headset til Skype Ip-telefoni
> programmet.?..jeg regner med noget i prisklassen 100 kr

Jeg bruger disse:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807908
Dem er jeg godt tilfreds med, i forhold til prisen.

--
Mvh. Søren.
Fjern NOSPAM ved mail.

Fra : Jakob

Dato : 27-11-03 20:20

In article <3fc60fb9$0$9805$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, rien1
@hotmail.com says...
> Hvor på nettet kan jeg købe et godt headset til Skype Ip-telefoni
> programmet.?..jeg regner med noget i prisklassen 100 kr

Jeg har et altec lansing ahs30. Jeg købte det til skype, men finder det
ikke særlig velegnet da man skal have mikrofonen MEGET tæt på munden
selv hvis der er skruet helt op for den for at det bliver højt nok. Har
pillet ved lydsettings i mit OS men det hjalp ikke.

Venlig hilsen

Jakob