Aldi PC. Hvor i Nordvestsjælland, evt. Hov~
Fra : Per, Frb.

Dato : 25-11-03 21:47

Min veninde fra Kalundborgkanten havde ikke fået besluttet sig hurtigt
nok.

Jeg har godt nok læst at de var udsolgt i Roskilde på et kvarter medens
der var nogle tilbage i Korsør om aftenen. Men hvis nogen ved hvor der
er nogen tilovers endnu i dag, så vil hun blive glad for at få den
oplysning.

Mvh. Per

Fra : Janner

Dato : 26-11-03 09:14

Ring til aldi og spørg !

Fra : Michael Gaardboe

Dato : 26-11-03 09:29

"Per, Frb." <lt_pilfeltFjerndette@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der var nogle tilbage i Korsør om aftenen. Men hvis nogen ved hvor der
> er nogen tilovers endnu i dag, så vil hun blive glad for at få den

Der er nogle få tilbage i Taastrup og Albertslund (Stationstorvet),
Albertslund har desuden også fladskærme tilbage, ellers ring til ALDI på
46142000.

Venlig hilsen
Michael Gaardboe

Fra : thomas

Dato : 24-01-04 07:34

> [...]
> der var nogle tilbage i Korsør om aftenen. Men hvis nogen ved hvor der
> er nogen tilovers endnu i dag, så vil hun blive glad for at få den

du burde kunne ringe til dem og få af vide hvilken butik der stadig har
nogle tilbage

Thomas