Kennex Computer. Mangler driver
Fra : BT

Dato : 25-11-03 20:42

Hejsa..

Jeg har fået en Kennex computer Model Nr.: 215364, en af døren. Men driverne
var desværre ikke med..

Der er vel ikke nogen som kan hjælpe mig med en driver til lydkortet, som
kan bruges i XP

Lidt info til hjælp:
CPU - AMD K7 Duron 1200 MHz
Bundkort - Eagletec 825LMR
Lydkort - Onboard AC97, 16 bit Stereo

/Brian

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-11-03 20:57

"BT" <et@eller.andet> skrev i en meddelelse
> [...]
> var desværre ikke med..
>
> Der er vel ikke nogen som kan hjælpe mig med en driver til lydkortet, som

http://www.eagletec.nl
Under drivers skulle den ligge kan jeg se.

Kurt

Fra : BT

Dato : 25-11-03 22:06

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> "BT" <et@eller.andet> skrev i en meddelelse

> driverne

> http://www.eagletec.nl
> Under drivers skulle den ligge kan jeg se.
>
> Kurt

Takker mange gange.. Håber nu at driveren virker

/Brian

Fra : Peter

Dato : 25-11-03 21:00

> [...]
> var desværre ikke med..
>
> Der er vel ikke nogen som kan hjælpe mig med en driver til lydkortet, som

Dem skulle du kunne finde på denne adresse:

http://www.eagletec.nl

Peter

Fra : BT

Dato : 25-11-03 22:05