MX700 problemer XP
Fra : Brizz

Dato : 25-11-03 20:24

Har for noget tid siden købt en Logitech MX 700 mus. (fed mus) Nu har jeg så
lige haft geninstalleret og kan ikke finde skiven der var med. Henter da
bare på nettet. Men maskinen kan ikke se det er en mx 700 mus. Den siger det
bare er en standard ps2 mus. også selvom jeg har installeret driveren.
Hvad gør jeg forkert?

Mvh Brian

Fra : Anders Ugelvig

Dato : 25-11-03 20:29

Hej

Kører du med den i USB eller PS/2???

MVH
Anders

---

Fra : Brizz

Dato : 25-11-03 20:33

> Kører du med den i USB eller PS/2???

USB som jeg altid har gjort med den.

Mvh Brian

Fra : Martin Møller

Dato : 25-11-03 20:29

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]

det
> bare er en standard ps2 mus. også selvom jeg har installeret driveren.

Fungerer knapperne på musen som det skal? Hvis ja, betyder det så meget at
XP klader den for en ps2 mus?

Martin

Fra : Brizz

Dato : 25-11-03 20:32

> Fungerer knapperne på musen som det skal? Hvis ja, betyder det så meget at
> XP klader den for en ps2 mus?

Tja det kan man godt sige men jeg har jo ikke muligheden for at sætte alle
de knapper op som musen har

Mvh Brian

Fra : KM

Dato : 25-11-03 20:47

Jeg kan sende dig en image fil af den originale CD. så kan du da få det der
skal til..

KM

Fra : Brizz

Dato : 25-11-03 20:56

> Jeg kan sende dig en image fil af den originale CD. så kan du da få det
der
> skal til..

Det lyder helt fint...bare du lige fortæller hvad jeg skal gøre med den?
brænde den?

Mvh Brian

Fra : KM

Dato : 25-11-03 22:06

Ja. Jeg laver et image så kan du brænde den ud ved hjælp af CDRWin eller
Nero..

interesseret. Den fylder kun lige knap 300KB.

KM

Fra : Brizz

Dato : 26-11-03 12:15

> Ja. Jeg laver et image så kan du brænde den ud ved hjælp af CDRWin eller
> Nero..
>
> interesseret. Den fylder kun lige knap 300KB.

Ja du sender bare til nyhedsgruppe@(spamfilter)gronaerten.dk
og fjern spamfilter inkl. ()

Mvh Brian

Fra : KM

Dato : 26-11-03 13:33

Hovsa... der glippede jeg vist et eller andet. Den fylder lige knap 275MB...
Vil du stadig have den så skal du kontakte mig personligt så du kan hente
den fra FTP...

KM

Fra : Brizz

Dato : 26-11-03 15:13

> Hovsa... der glippede jeg vist et eller andet. Den fylder lige knap
275MB...
> Vil du stadig have den så skal du kontakte mig personligt så du kan hente
> den fra FTP...

Ok..det bliver min inbox nok ikke glad for... jeg vil lige lade tilbuddet
stå lidt da jeg er ved at købe en til min kæreste på markedsgruppen. Der må
jo være en skive med i den. ellers vil jeg gerne benytte mig af tilbuddet.

Mvh Brian

Fra : David T. Metz

Dato : 26-11-03 13:49

Brizz wrote:
> Den siger det bare er en standard ps2 mus. også selvom jeg har
> installeret driveren.
> Hvad gør jeg forkert?

Du siger du har installeret "driveren", men har du installeret mouseware?

Her er ellers en troubleshooting guide - se bl.a. hvordan du renser
registry:
http://www.logitech.com/index.cfm?page=support/products/document&CRID=1792&contentid=4618&contentid2=6034&showalldocuments=0&countryid=4&languageid=15

David

Fra : Brizz

Dato : 26-11-03 22:15

> Du siger du har installeret "driveren", men har du installeret mouseware?
>
> Her er ellers en troubleshooting guide - se bl.a. hvordan du renser
> [...]

Har hentet mw978dan som er den danske version af den sidste nye
mouseware...det er det eneste jeg har installeret

Mvh Brian

Fra : David T. Metz

Dato : 27-11-03 10:06

Brizz wrote:

> [...]
>
> Har hentet mw978dan som er den danske version af den sidste nye
> mouseware...det er det eneste jeg har installeret

Oki - så vidt jeg kan se er det både driver og mouseware (det der
"kontrolcenter" hvor du kan programmere knapper m.m.). Hvis du kigger på
linket så beskriver det hvad der kan være galt når den forkerte mus blliver
vist. Det øverste på siden er ikke relevant for dig, fordi det er et forslag
til at installere en ny driver. Og nu ser jeg at det med registry kun er til
tidligere versioner af Win9x. Der er dog beskrevet en procedure til at
extracte selve driveren fra mousewarepakken og så installere den. Det var
måske et forsøg værd?

Hvad sker der hvis du tager den ud af usb, venter og sætter den i igen mens
Windows kører?

Du skriver du lige har "geninstalleret", men hvad? Windows og hvilken
version? (SP1?)

Har du prøvet at slette musen i enhedshåndtering og derefter geninstallere
mouseware?

Nå, hvis du alligevel køber en til kæresten og får en cd med så kan det jo
være det løser det. Hvis ikke skriv igen.

David

Fra : Brizz

Dato : 27-11-03 10:52

<klip en masse>

> David

Nu fik jeg rodet med det igår. og fandt endelig ud af det. som beskrevet i
en anden tråd (Logitech af. 26/11-03) Så nu virker det men synes nu jeg har
haft prøvet de ting som jeg gjorde igår før også men nu virker det
ihvertfald. Så nu kan jeg jo egentlig godt lade være med at købe den til
kæresten ))

Mvh Brian