Bundkort til Pentium 4 (Was: Pentium 4)
Fra : Il Jokar

Dato : 25-11-03 19:04

Hvilket bundkort ville så være at anbefale? Nogle konkrete modeller, eller
er der ting jeg skal være opmærksom på?

NB! Tak for hjælpen indtil videre!

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 25-11-03 21:16

"Il Jokar" <jokar@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilket bundkort ville så være at anbefale? Nogle konkrete modeller, eller
> er der ting jeg skal være opmærksom på?
>
> NB! Tak for hjælpen indtil videre!

Hej Il Jokar
Hvis det er en 800MHz så kan jeg varmt anbefale et bundkort fra MSI nemlig
MS6742 NEO, dette kort kører bare stabilt og godt.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 25-11-03 23:39

Jeg kan kun anbefale asus p4c800 deluxe.. kører selv med det.. og det rykker
bare derud af..

egentlig lidt trist at selv xp og win2k kun understøtter 6 drev, da du på
dette motherboard har mulighed for at koble 12 enheder på diverse
controllere...

--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Jesper

Dato : 26-11-03 08:52

6 drev ???? Mener du så C: - H: eller antallet af harddiske?? Jeg ved da at
2000 nemt tager mere end det. Det er da bare lige et spørgsmål om at gå ind
og dele en HD op i de partitioer man nu lige har lyst til. Har selv haft en
med 8 drev på -- såååå *SS*

Venlig hilsen

Jesper

Fra : Rado

Dato : 26-11-03 19:36

On Tue, 25 Nov 2003 23:38:36 +0100, "Yoda.dk - Lars"
<larsREMOVE@REMOVEyoREMOVEda.dk> wrote:

> [...]
>
>egentlig lidt trist at selv xp og win2k kun understøtter 6 drev, da du på
>dette motherboard har mulighed for at koble 12 enheder på diverse

Er du sikker på det? For jeg har da 6 diske og en DVD brænder kørende
på en Win2000 maskine.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 29-11-03 10:35

In article <3fc3d8a5$0$95046$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
larsREMOVE@REMOVEyoREMOVEda.dk says...
> egentlig lidt trist at selv xp og win2k kun understøtter 6 drev, da du på

Hvad er det dog for noget fordømt sludder.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-11-03 11:04

In article <2OMwb.46583$jf4.2376443@news000.worldonline.dk>,
jokar@invalid.invalid says...
> NB! Tak for hjælpen indtil videre!

Hjælpen bliver nok større i dk.edb.hardware.bundkort