Alpha 478 profil og Papst
Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 25-11-03 11:45

Hej,

Er der nogle der har testet hvilken P4 CPU man højst kan bruge med en
Alpha 478 køleprofil og en Papst 12db blæser inden man må overgive sig
og bruge en 19db blæser i stedet ?

/klaus

Fra : Peter Holm

Dato : 25-11-03 13:08

Klaus Jorgensen wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der har testet hvilken P4 CPU man højst kan bruge med en
> Alpha 478 køleprofil og en Papst 12db blæser inden man må overgive sig

jeg ville gerne lige have det samme tal for AMD XP - hvor stor må den højst
være med samme profil og Papst12?

Mvh
Peter

Fra : Hans

Dato : 25-11-03 13:25

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogle der har testet hvilken P4 CPU man højst kan bruge med en
> Alpha 478 køleprofil og en Papst 12db blæser inden man må overgive sig
> og bruge en 19db blæser i stedet ?

Nok ikke lige det svar du søger, men jeg opgav de "små" blæsere på min Alpha
og kører med fan-adapter og en 120mm Papst. Den roterer med 1000rpm på mit
Asus P4C800-E og en 3GHz P4 er 31 grader idle og max 45 når det går vildt
til. Blæseren kan jeg overhovedet ikke høre.

/ Hans