TV-kort
Fra : Hey Hey

Dato : 24-11-03 20:20

Jeg skal have et TV-kort. JEg ved bare ikke hvilket, men jeg vil gerne
vide, hvad som er bedst til prisen. Prislejet er vel ca. 500-600

vh
Lasse

Fra : Casablanca

Dato : 25-11-03 08:54

Hey Hey skrev:

> Jeg skal have et TV-kort. JEg ved bare ikke hvilket, men jeg vil
> gerne vide, hvad som er bedst til prisen. Prislejet er vel ca. 500-600

Kig på http://www.edbpriser.dk/ Derefter lidt googlen, for at se hvad folk
siger til de forskellige kort. Selv har jeg bestilt et Hauppauge, bl.a.
fordi de har nogle gode supportsider, og jævnligt opdaterer deres drivere.

totalFJERNDETTErecall@jubiimail.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-11-03 14:23

On 2003-11-24, Hey Hey <not@real.de> wrote:
> Jeg skal have et TV-kort. JEg ved bare ikke hvilket, men jeg vil gerne
> vide, hvad som er bedst til prisen. Prislejet er vel ca. 500-600

PCTV Rave til 299,- Min erfaring er, at der ikke er den store
forskel på tunerdelen, men der er forskellige drivere til forskellige
chipset, og ovenstående har Bt878 som er den bedst supporterede.