Win ME / Trust BT120 og MS Wireless Intell~
Fra : Jens

Dato : 24-11-03 12:21

Hej NG

Jeg har købt Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer BlueTooth og opdager
til min gru, at der ikke medfølger drivere til andre styresystemer end Win
XP

Tanken var, at benytte musen på min stationære maskine, samt fra tid til
anden, at flytte den medfølgende bluetooth dongle til min bærbare, som kører
Win ME.

Efter en del søgen efter drivere og erfaringer har jeg opgivet at bruge MS
donglen under ME og har istedet installeret installeret Trust BT120
bluetooth dongle på min Win ME notebook. Det funker perfekt med min SE T68i
mobilos; både gprs modem samt synkronisering mm.

Med MS Bluetooth musen er der desværre stadig bøvl. Jeg kan finde musen
(Enhed kaldet "Microsoft Mouse") og oprette parvis forbindelse uden
problemer, men enheden genkendes ikke som en mus. Når jeg højreklikker på
enheden og vælger "Find tilgængelige tjenester" så kommer der kun et dumt
ikon med "Der blev ikke fundet nogen tjenester på Microsoft Mouse"

Trust softwaren skulle supportere mus, keyboard mm. Når jeg i guiden søger
enheder, og efterfølgende vælger at sortere med "Vis mus, tastaturer og
joysticks" så forsvinder musen fra listen...

Hvordan får jeg fortalt min pc, at MS dimsen faktisk er en mus??