hvad er en SSA controller.....????
Fra : Bossy

Dato : 24-11-03 04:48

min pc har lige pludselig fået en hardware enhed som er en SSA controller

som den ik kan finde en driver til.

men det der undre mig er at alt hvad jeg har i min pc af hardware
virker....og mindedes ikke at have set en SSA controller
i min enhedshåndtering før.

så hvad f. er det for en størrelse...???

bossy

Fra : Fynbo

Dato : 24-11-03 05:48

kig her http://www.byte.com/art/9609/sec3/art6.htm

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 09:03

Bossy wrote:
> [...]
> men det der undre mig er at alt hvad jeg har i min pc af hardware
> virker....og mindedes ikke at have set en SSA controller

Der er næppe på magisk vis dukket en ægte SSA-controller op i din pc.

Det er mere sandsynligt at det er en anden enhed som er blevet defekt og
giver et forkert hardware-ID (som svarer til en SSA-controller).

Fra : Sune Storgaard

Dato : 24-11-03 10:39

Jens C. Hansen [Odense]" <"[usenet]±[greylion]=[dk] mumbled his
insignificant opinion in:
3fc1ba6a$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Der er næppe på magisk vis dukket en ægte SSA-controller op i din pc.

Enig :)

> Det er mere sandsynligt at det er en anden enhed som er blevet defekt
> og giver et forkert hardware-ID (som svarer til en SSA-controller).

Eller et program har installeret en virtuel enhed, jeg blev også pludselig
indehaver af en scsi controller efter at have brugt daemon tools.