Troværdig forhandler søges
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 16-04-01 14:09

Hej.
Jeg bor på Grønland og er derfor nød til at handle PC via nettet. Jeg skal
bruge en troværdig forhandler og har kik på de tre her. Har I erfaringer med
nogle af dem eller kan I anbefale andre ??

NEXUSdata I/S http://www.nexusdata.dk/

Midt Data · Livøvej 33 · 8800 Viborg http://www.midtdata.dk/index.html

System Plus ApS 2690 Karlslunde http://www.systemplus.dk/

Flemming T Nielsen

Fra : Targa

Dato : 16-04-01 13:14

Systemplus har jeg selv gode oplevelser med.
Kender ikke de andre

M.v.h.

Fra : Ove Kristensen

Dato : 16-04-01 13:19

Hej !
Jeg har kun de allerbedste erfaringer med System Plus,
så dem kan jeg kun anbefale.
Mvh
Ove K.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 16-04-01 13:28

Jeg kan varmt anbefale Midt-data. De har totalt styr på alt!

Mvh. Brian

"Flemming T Nielsen" <flemming.th.nielsen@greennet.gl> wrote in
message news:newscache$pxvvbg$3wg$1@news.greennet.gl...

Fra : Devast8or

Dato : 16-04-01 13:42

Midtdata har jeg også handlet med og det gik helt smertefrit og meget
hurtigt.

Jeg ved ikke hvor meget det betyder, men hvis du kigger på www.edbpriser.dk
kan man se at midtdata har et eller andet mærke fra E-handelsfonden. Du kan
læse mere her: http://www.e-handelsfonden.dk/2.0.asp

Devast8or

Fra : Jakob-H

Dato : 16-04-01 17:23

Jeg har nu snart postet 5000kr ind i MidtData og hvergang er der fin service
og hurtig leveringstid!
Kan klart anbefales!

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Jakob-H - iVER_uRT@ownz.dk

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-04-01 14:17

Flemming T Nielsen skrev...

>Jeg bor på Grønland og er derfor nød til at handle PC via nettet.

jeg har handlet med Midtdata. Helt smertefrit, men der var heller ingen
problemer.

Tag også et kig på www.itbutikken.dk. Dem benytter jeg meget
tit(+40.000,- det seneste år), og har kun gode erfaringer med dem. Også
når det går galt. Bytter eller reparerer uden diskussion.

--
kent - Overclocking FAQ:
www.oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Pimpdaddy

Dato : 16-04-01 14:55

jeg kan også anbefale itbutikken.dk, de er samtidig nogle af de billigste på
nettet... hvis du vil sammenligne priser på nettet kan du jo evt besøge
www.edbpriser.dk, de giver samtidig forhandlerne stjerner ***** efter
pålidelighed.
et andet forslag til billigt hardware er www.shg.dk

Fra : Roland Hansen

Dato : 16-04-01 14:49

> [...]
> tit(+40.000,- det seneste år), og har kun gode erfaringer med dem. Også
> når det går galt. Bytter eller reparerer uden diskussion.

Hej!

Jeg har handlet både med IT-butikken og med Midtdata og jeg har kun haft
gode erfaringer med dem.

Roland

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 17-04-01 16:16

Tak for de mange svar!

--

Flemming

Fra : DaWizeGuy

Dato : 16-04-01 17:44

> [...]
med
> nogle af dem eller kan I anbefale andre ??

Jeg har meget gode erfaringer med System Plus. Både med handel over
internettet og i deres forretning på Frederiksberg. De er ikke altid
billigst, men man får næppe en bedre service.

---
Mvh
Anders