PHP-hjælp
Fra : Morten Snedker

Dato : 27-11-03 23:14

Håber der her er en/nogle PHP-kyndige, thi jeg kender nul og en fis
til det.

Nogen der kan/vil hjælpe med omsætte følgende vb-script til php?:

'--code begin
Function CreateRank()
Dim db
Dim rst
Dim sqlstr
Dim xpoint
Dim xrank

xpoint = -1
xrank = 1
sqlstr = "select id, point from ladder_1 order by point desc"

Set db = CurrentDb()
Set rst = db.OpenRecordset(sqlstr)
Do Until rst.EOF
With rst
If xpoint = -1 Then
xpoint = rst.point
End If
If rst.point < xpoint Then
xpoint = rst.point
xrank = xrank + 1
End If
sqlstr = "update ladder_1 set rank = " & xrank & " where id = " &
rst.id
db.Execute (sqlstr)
..MoveNext
End With
Loop

End Function
'---code end

På forhånd tak.

/Snedker
---
Svar venligst under det citerede
Klip og udelad, hvad du ikke besvarer

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-03 23:37

Morten Snedker wrote:
> Håber der her er en/nogle PHP-kyndige, thi jeg kender nul og en fis
> til det.

Øhh, du ved vel godt at der en PHP gruppe i dk.*?

- Peter

Fra : Morten Snedker

Dato : 28-11-03 09:59

On Thu, 27 Nov 2003 23:37:12 +0100, "Peter Lykkegaard"
<polonline@hotmail.dk> wrote:

>Øhh, du ved vel godt at der en PHP gruppe i dk.*?

Næh, men det ved jeg nu. Så fimser jeg da bare derover!

/Snedker
---

Fra : Kristian Thy

Dato : 28-11-03 08:31

Morten Snedker uttered:
> Håber der her er en/nogle PHP-kyndige, thi jeg kender nul og en fis
> til det.

Prøv i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

\\kristian
--
Real programmers don't comment their code.
It was hard to write, it should be hard to read.