En dreng, der ikke kan lyve
Fra : Marianne

Dato : 28-11-03 20:37

Hej

jeg søger titlen på en bog om en dreng, der ikke kan lyve og derfor må på
lyveskole.

Forfatteren er Kim Fupz Aakeson, men jeg kan af hans lange liste over bøger,
han har forfattet, ikke lige se, hvilken det skulle kunne være. Kan nogen
hjælpe?

mvh
marianne

Fra : Katja

Dato : 29-11-03 11:56

> [...]
bøger,
> han har forfattet, ikke lige se, hvilken det skulle kunne være. Kan nogen

Hej!

Ifølge Google findes den bl.a i " Sallies historier" & "En helt anden
historie og andre historier"

Hilsen Katja

Fra : Marianne

Dato : 29-11-03 16:15

> Hej!
>
> Ifølge Google findes den bl.a i " Sallies historier" & "En helt anden
> historie og andre historier"
>
> Hilsen Katja

Tak!

Hvordan pokker fandt du dén oplysning via google? Jeg kan godt søge mig frem
til forfatteren og dét at lyve, men ikke i hvilken bog, historien er. Jeg
vil gerne lære, hvordan man gør det

mvh
marianne

Fra : Katja

Dato : 29-11-03 21:20

"Marianne" <ng@lundbak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
frem
> til forfatteren og dét at lyve, men ikke i hvilken bog, historien er. Jeg

Hej!

Jeg skrev såmænd bare lyveskole i søgefeltet og søgte sider på dansk så kom
den frem.
Eller søg på ham på www.bibliotek.dk

Katja