Seriel Kommunikation C++... Hvordan ?
Fra : Pauli Mortensen

Dato : 28-11-03 16:05

Hej.
Vi er i gang med at lave et program, i Microsoft Visual C++, som skal kunne
modtage nogen værdier fra en HC11 Microprocessor via Comporten. Men vi har
ingen idé om hvordan man modtager fra Comporten og gemmer det i en fil.
Nogen der ved hvor man kan finde et exempel, eller gider at skrive koden

MvH
Pauli

Fra : Klaus Petersen

Dato : 29-11-03 01:01

> [...]
> ingen idé om hvordan man modtager fra Comporten og gemmer det i en fil.
> Nogen der ved hvor man kan finde et exempel, eller gider at skrive koden

Jeg har engang skrevet et word dokument, der beskriver programmeringsdelen i
VC++.

Hvis du giver mig en mail adresse skal jeg gerne sende den til dig.

Dokumentet beskriver ikke hvordan COM kommunikation virker... men det ved i
vel også allerede.

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 29-11-03 16:39

hej
jeg vil meget gerne se det
Martin Schjoldager
Schjoldager@dsa-net.dk

"Klaus Petersen" <spectual2@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis du giver mig en mail adresse skal jeg gerne sende den til dig.
>
> Dokumentet beskriver ikke hvordan COM kommunikation virker... men det ved

---

Fra : PauliM

Dato : 30-11-03 22:47

tak det vil vi meget gerne se.
Vores mail: klump_m@hotmail.com

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Olsen

Dato : 01-12-03 10:09

Skal vi andre ikke også have muligheden for at læse dine guldkorn?

Jakob Olsen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 01-12-03 21:07

> Skal vi andre ikke også have muligheden for at læse dine guldkorn?

Heh Det er et længere dokument - men hvis du er intereseret i at læse
det, skal jeg da gerne sende det til dig.

Fra : Jakob Olsen

Dato : 02-12-03 17:05

Jeg tænkte bare at alle jo måske ville have glæde af det...
Men Ok, jeg står ikke og mangler det...

Jakob

Fra : sofian

Dato : 24-02-04 17:48

"Klaus Petersen" skrev d. 29-11-03 01:01 dette indlæg :
> [...]
>
> Hvis du giver mig en mail adresse skal jeg gerne sende den til dig.
>
> Dokumentet beskriver ikke hvordan COM kommunikation virker... men det

Jeg er i gang med et projekt, hvor jeg skal lave en grafisk brugerflade
til styring af en servomotor. Jeg vil meget gerne kigge på din
dokumentation til VC++.
min e-mail adresse: anesofdk@hotmail.com

MVH
Sofian