Nyresygdomme
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 27-11-03 22:33

Hej,
kender nogen et godt sted at læse om kroniske nyresygdomme? Det er især en
sygdom med navn efter to forskere jeg søger efter. Men også bare generelt
nyrer.

På forhånd mange tak

Rune

Fra : Helle [4550]

Dato : 28-11-03 08:36

"Rune Bjerregaard" <Rune(remove-for-reply)@Direkte.org> skrev i en
meddelelse news:bq5qi6$203qsg$1@ID-151537.news.uni-berlin.de...

http://www.nyreforeningen.dk/velkommen.php

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 03-12-03 20:22

"Helle [4550]" <hellesSLET@rudekuvert.dk> wrote in message

> http://www.nyreforeningen.dk/velkommen.php

Jatak, den havde jeg regnet ud. Men der står mest om nyrenes funktion,
dialyse og generelle nyresvigt. Det jeg søger er en mere udspecificeret
liste over forskellige lidelser der kan opstå i nyrene.

Rune