opskrift på fasan !
Fra : Mars

Dato : 27-11-03 18:11

Er der nogen der ligger inde med en super opskrift på fasan (den er flået)

Ms

Fra : Peter Weis

Dato : 27-11-03 19:25

"Mars" <no@name.com> wrote in message
> Er der nogen der ligger inde med en super opskrift på fasan (den er flået)

For nyligt fik jeg anbefalet at røge den. Jeg har endnu ikke prøvet det
selv, men det lyder spændende.

Alternativt kan den laves som "Coq au vin".

mvh
Peter

Fra : RockMozart - Odense

Dato : 28-11-03 07:53

Hejsa...

Jeg har haft held med at lave fasan i whiskeysovs... Men pas på... Det
lokker når whiskeyen alligevel står fremme

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-11-03 12:05

Hej Mars.

Tag evt. og kig på denne her side...61 forskellige opskrifter på fasan.
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/soeg-navn.php
Vh.
Michael

Fra : kr kristensen