MS Windows
briani 27239
skjulte brugerkonti HJÆLP!!!!
Fra : jg

Dato : 27-11-03 09:05

For en måneds tid siden har jeg købt en Athlon 64 med windows XPhome
version. Glæden var stor men kortvarig. 2 gange er min maskine gået ned med
fejl i windows med indlæsning af windows som følge af fejlen. Begge gange
har jeg afleveret maskinen til sælgeren som siger, at maskinen ikke fejler
noget. Den anden gang jeg har været der har de opdaget at der var en skjult
bruger på min maskine. Mit spørgsmål går ud på hvordan ser jeg i windows
home edition en skjult brugerkonti? Den bliver jo ikke vist under
brugerkonti.
Jeg kører med Norton 2002. Kan den lave sådan en? Eller er der en som kom
ind på min maskine uderfra og beskadigede mine filer? Det var 2 forskellige
fejl. Jeg har en ADSL forbindelse.
Er der andre af jer som har haft problemer med Athlon 64?