rediger online
Fra : Aarup Nielsen

Dato : 27-11-03 21:37

Jeg vil arbejde med asp. databaser og billeder på min hjemmeside, men
kan se, at det så er en fordel at redigere on-line for at kunne følge
med ...

Jeg har adgangen til nettet åbent, åbner min FP (2002 XP) og skriver
under "navn på web" min http://adresse.dk.
Istedet for at blive bedt om brugernavn og password får jeg en
fejlmeddelelse om at der ikke kan opnås adgang til mappen.

Jeg ved det skal kunne virke, for jeg har selv gjort det før på et
kursus .... Jeg har både frontpage extentions og asp slået til. Og jeg
har heller ikke problemer med at udgive almindeligt gennem frontpage.

Jeg har forgæves søgt både i den alm. frontpage hjælp og på MS office
on-line. Jeg er ikke i stand til at finde noget om mit problem ...
Min Frontpage 2002 XP er netop installeret, så opsætningen skulle
gerne være standard i øjeblikket...
Måske er der et flueben i indstillinger som ikke passer....

Kan nogen se hvad jeg gør forkert

Med venlig hilsen
Anette

Fra : Bent Andersen

Dato : 28-11-03 00:12

> [...]
> Istedet for at blive bedt om brugernavn og password får jeg en
> fejlmeddelelse om at der ikke kan opnås adgang til mappen.

Din Server støtter sandsynligvis ikke FP Extensions.
Jeg havde nøjagtigt samme problem for kort tid siden og fik hjælp her

Bent Andersen
www.t-shirtshop.dk

Fra : Scooby

Dato : 28-11-03 09:47

Bent Andersen <seritex@mail.tele.invalid> skrev:

>Din Server støtter sandsynligvis
>ikke FP Extensions.

Jeg skulle have FP serviceudvidelser tilsluttet, og kan da også
oploade direkte fra Frontpage ... så det skulle virke OK. Er det
ikke bl.a. sådan jeg kan tjekke om udvidelserne virker ???

For en sikkerheds skyld har jeg skrevet til min udbyder. Så mon
jeg får et svar ?? Jeg har web10 og har før ventet 2 måneder på at
få svar på et teknisk spørgsmål !!!! Så det var bedre om jeg kunne
klare det uden - SUK!

Men tak for svaret ...
mvh
Anette