Synsk forudser: Nyt tilbud på mandag
Fra : Thomas

Dato : 27-11-03 15:00

Hola!

Hvis du overveje at bestille ADSL i dag eller over weekenden bør du nok
vente.

Jeg kan ikke fortælle hvor jeg har det fra - måske er det blot fordi jeg er
synsk - men på mandag kan der forventes nye tilbud på bredbånd fra en af de
store udbydere.

Vi kan snakkes ved mandag, så ved vi om jeg fik ret! :)

Hilsen Thomas

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-11-03 15:04

"Thomas" <nejtak@thisisspamcontrolguerdetsaa.joja> wrote in message
> [...]
er
> synsk - men på mandag kan der forventes nye tilbud på bredbånd fra en af

Siger spåkuglen noget om det "bare" er prisændring eller lancering af et nyt
koncept?

--
/Dennis
Oprydning: http://salg.daydreamer.dk

Fra : Thomas

Dato : 27-11-03 15:12

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc60432$0$69948$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> de
>
> Siger spåkuglen noget om det "bare" er prisændring eller lancering af et
nyt
> koncept?

Hmm.. Tænke, tænke... gnubbe tindinger.. vender det hvide ud af øjnene.....
jo! Det er desværre blot en prisændring.

Fra : Bo

Dato : 27-11-03 15:57

> [...]
> fra en af de store udbydere.
>
> Vi kan snakkes ved mandag, så ved vi om jeg fik ret! :)

Cybercity? De har i hvert fald netop tilbudt 1024/128 til 512/128 prisen 395
kr og undertegnet 2560/128 til 545 kr. De nægter at forhøje upload istedet
pisseirriterende...

Fra : karsten

Dato : 27-11-03 23:13

On Thu, 27 Nov 2003 15:57:29 +0100, Bo wrote:
> Cybercity? De har i hvert fald netop tilbudt 1024/128 til 512/128 prisen 395
> kr og undertegnet 2560/128 til 545 kr. De nægter at forhøje upload istedet
> pisseirriterende...

Samme her... Det var nu et meget rart brev at få:) Da jeg bestilte min
linje for et års tid siden var den på 384/128. Nu er den steget til
,først 512/128, og dernæst 1024/128, uden at det har kostet en rød reje.
Så det er svært at klage - selvom mere upstream ville være rart...

pænt nice firma:)

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-11-03 23:33

"Bo" <no@mail.com> crashed Echelon writing

> Cybercity? De har i hvert fald netop tilbudt 1024/128 til 512/128
> prisen 395 kr og undertegnet 2560/128 til 545 kr. De nægter at forhøje
> upload istedet pisseirriterende...

Hmmm bliver der så nogen overraskelse til dem som betaler for en 1024/256
men i sommers blev opgraderet til 1024/512 gratis og stadig til samme
pris?!

De må da gerne give 2048/512 eller bare for at være urealistisk 8192/768 ;)

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas

Dato : 28-11-03 12:50

"Bo" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
395
> kr og undertegnet 2560/128 til 545 kr. De nægter at forhøje upload istedet

Ja, OK - nu kom brevene ud før kampagnen - så sker der nok ikke noget ved,
at jeg afslører at de sænker priserne generelt på mandag - altså fx 1024/128
til 395,-!

Fra : Erik

Dato : 28-11-03 16:38

"Bo" <no@mail.com> skrev i en meddelelse news:bq53cq$2h6s$1@news.cybercity.dk...

> Cybercity? De har i hvert fald netop tilbudt 1024/128 til 512/128 prisen 395
> kr og undertegnet 2560/128 til 545 kr. De nægter at forhøje upload istedet
> pisseirriterende...

TDC er også på vej med nye priser:
http://www.newz.dk/forum/item/27703/#

--
Erik

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 06:30

In article <3fc76bfb$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
fake@huttelihut.wq says...

> TDC er også på vej med nye priser:
> http://www.newz.dk/forum/item/27703/#

Hvad? Har de ikke lyst til at være danmarks dyreste mere? *G*

Fra : Erik

Dato : 30-11-03 09:47

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Hvad? Har de ikke lyst til at være danmarks dyreste mere? *G*

Hmm jeg kom lige til at se at de nye "tilbud" fra TDC er da ikke specielt billige.
Det er da stort set de samme priser som feks. de nuværende webspeed priser:
http://tdckabeltv.dk/?UniversID=8

--
Erik

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 30-11-03 15:20

"Erik" <fake@huttelihut.wq> skrev i en meddelelse

> [...]
billige.
> Det er da stort set de samme priser som feks. de nuværende webspeed

Definer TDC og prøv så at definere Webspeed bagefter. Måske der er en grund
til at de ligger så tæt?

Og hvad mener du med det ikke er billigt? I forhold til hvad?

Så vidt jeg kan se, så koster 1mbit det samme hos Tele2 som en 2mbit kommer
til at koste hos TDC, så det synes jeg da er ok...

Peter

Fra : Erik

Dato : 30-11-03 17:35

"Peter Tønnesen" <peto@***privat.dk> skrev i en meddelelse news:3fc9fc96$0$30082$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Og hvad mener du med det ikke er billigt? I forhold til hvad?

Billige i forhold til deres konkurrent (Tele2).

> Så vidt jeg kan se, så koster 1mbit det samme hos Tele2 som en 2mbit kommer
> til at koste hos TDC, så det synes jeg da er ok...

F.eks. en 2048/512 linje koster 530kr hos Tele2.
Med TDC's nye priser koster tilsvarende linje 549+125= 674kr ,
altså stadig 144kr dyrere end Tele2.

--
Erik

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 30-11-03 19:22

"Erik" <fake@huttelihut.wq> writes:

>F.eks. en 2048/512 linje koster 530kr hos Tele2.
>Med TDC's nye priser koster tilsvarende linje 549+125= 674kr ,
>altså stadig 144kr dyrere end Tele2.

Jeg tror ikke, TDC nødvendigvis er interesseret i kunder, der kun
tænker pris. Det er troløse kunder, der ikke er interessante at
spilde penge på at oprette, for fortjenesten på ADSL skal primært
hentes over tid.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Claus O

Dato : 30-11-03 23:00

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> wrote

> Jeg tror ikke, TDC nødvendigvis er interesseret i kunder, der kun
> tænker pris. Det er troløse kunder, der ikke er interessante at

Nu det er en synsk tråd
Jeg tror du har forladt Tis & Pisfirmaet og er blevet prøveansat hos TDC?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 30-11-03 23:02

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> writes:

>Jeg tror du har forladt Tis & Pisfirmaet

Det er længe siden.

>og er blevet prøveansat hos TDC?

Ikke lige, nej

Men hvilken relevans mener du, det har?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 01-12-03 01:03

On 2003-11-30, Klaus Ellegaard <klausellegaard@msn.com> wrote:

> Men hvilken relevans mener du, det har?

Det behøver ikke at have relevans, det giver tilsyneladende et infantilt
kick hos Claus at skrive onde ting om folks ansættelsesforhold.

Se bare hvad han svarer på dette indlæg.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Monotheism is a gift from the gods.