3 dage uden nye indlæg - kan det passe?
Fra : Carsten Bo Laursen

Dato : 27-11-03 01:12

--
Carsten Bo Laursen

Fra : Per H

Dato : 27-11-03 06:44

On Thu, 27 Nov 2003 01:12:03 +0100, "Carsten Bo Laursen"
<cabola@post7.tele.dk> skrev:

både ja og nej. de indlæg der har været har været spild af
båndbredde.

Vh Per
icq 8212837

Fra : Harry

Dato : 27-11-03 10:02

"Carsten Bo Laursen" <cabola@post7.tele.dk> wrote in message news:<3fc54135$0$30080$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> --
> Carsten Bo Laursen

1.) Hvis andre har lige så stort besvær med at få siden til at åbne
sig, så kan jeg godt forstå, at folk bliver trætte af at klikke sig
ind på debatsiden.

2.) Og når man endelig kommer ind, så er der åbnet en ny tråd fra een
bestemt, der fører sig frem under mange forskellige navne og med med
at køre i de samme ulidelige DCU-riller, som ingen gider læse mere.

3.) Det er helt almindeligt at der er ret stille i campingdebatterne
på denne årstid.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-11-03 16:53

"Harry" <hansduggen@direkte.org> wrote in message

> 2.) Og når man endelig kommer ind, så er der åbnet en ny tråd fra een
> bestemt, der fører sig frem under mange forskellige navne og med med
> at køre i de samme ulidelige DCU-riller, som ingen gider læse mere.

Desværre har en vis person udvirket at den ulidelige DCUdiskussion er blevet
on-topic i denne gruppe, hvorfor der jo nok ikke er andet at gøre end at
resignere. Sådan er usenet.

Og efter en rum tid med DCUkrigen i dette forum er der en vis fare for at
alle, der ikke interesserer sig for denne, ganske enkelt holder op med at
læse den.
Exit d.f.c!

vh
Jan

Fra : Gismo

Dato : 27-11-03 17:04

Jan Bøgh wrote:

> Og efter en rum tid med DCUkrigen i dette forum er der en vis fare
> for at alle, der ikke interesserer sig for denne, ganske enkelt
> [...]

Det er nu snarer den ulidelige spamming som er ved at få mig til at
holde op med at bruge siderne, får 50 - 60 junk mails hver dag, smider
ellers mange over i "bloker afsender" (

Gismo

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 27-11-03 17:11

> Det er nu snarer den ulidelige spamming som er ved at få mig til at
> holde op med at bruge siderne, får 50 - 60 junk mails hver dag,
> smider ellers mange over i "bloker afsender" (

Husk at ændre din email under news kontoen

Fra : sten bo

Dato : 27-11-03 18:56

Freddy O. Christensen wrote:

> Husk at ændre din email under news kontoen

Jeg har skifte adr. 2 gange på kort tid - eneste løsning at lukke adr.
og som der anføres, at ha en "blind" adr. til news-kontoen.

Stofanet tilbyder nu spam og virusfri mailkonto for 10 kr ekstra pr.
md. Har ikke prøvet endnu, men ......kommer sikkert hos andre udbydere
også. Burde bare være en selvfølge.

--
mvh sten bo

Fra : T. Hartung

Dato : 27-11-03 20:16

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc6220c$0$27372$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Husk at ændre din email under news kontoen

Nemlig !! ellers kan man være sikker på at diverse skanner nok skal få ram
på én - har selv en "cheat" adresse så man skal gøre sig umage for at maile
direkte til mig - men det kan lade sig gøre ))
--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Gismo

Dato : 27-11-03 23:11

T. Hartung wrote:

> Nemlig !! ellers kan man være sikker på at diverse skanner nok skal
> få ram på én - har selv en "cheat" adresse så man skal gøre sig
> umage for at maile direkte til mig - men det kan lade sig gøre ))

Den email adresse jeg bruger her er gammel og jeg tjekker den næsten
aldrig, startede dog med den rigtige email adresse men ændrede den
ret hurtigt, kan nogle gamle indlæg med den "rigtige" blive opfanget og
det er derved jeg bliver udsat for spaming?

Gismo.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-11-03 22:38

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote in message news:<3fc61d8f$0$9805$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> alle, der ikke interesserer sig for denne, ganske enkelt holder op med at

Ud af SÅ mange forskellige tråde, er I ikke så intelligente at I kan
finde ud af at springe DEN ENESTE tråd over som omhandler DCU ?
Der står endda DCU i emnet så selv I kan finde ud af at indholdet er
om DCU!
Eller er jeres dagsorden en helt anden ? at I tror at I skal bestemme
hvad ALLE andre campister MÅ debatterer?
Eller det er måske fordi at fokus forsvinder lidt fra hjemmesiden?

HVOR HERRE BEVARE OS

ønsket af verner

Fra : Jan Bøgh

Dato : 28-11-03 16:19

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
> finde ud af at springe DEN ENESTE tråd over som omhandler DCU ?
> Der står endda DCU i emnet så selv I kan finde ud af at indholdet er

Nu må jeg med beklagelse melde, at jeg slet ikke evner at svinge mig op i
samme oratoriske højder, som din tårnhøje og blændende intilligens så
åbenbart tillader dig at gøre. Så i al ydmyghed konstaterer jeg blot, at jeg
bliver irriteret over en diskussion, der næppe har som formål at blive
klogere, men alene at tæve løs på hinanden.
At det så ville have mere intelligent at plonke bl.a. dig, bekræfter blot
min ringe intellektuelle formåen.

> Eller er jeres dagsorden en helt anden ? at I tror at I skal bestemme
> hvad ALLE andre campister MÅ debatterer?

Næth - vi ønsker blot ikke at hverken se eller deltage i ævlet. Og iflg.
tidligere diksussioner i denne gruppe, er der nærmest tradition for at
ethvert diskussionsforum om camping åbenbart starter ganske fredeligt med
debat om det, der interesserer os som campister og ikke som frustrerede
amatørpolitikere, hvorefter en flok gale hunde opdager endnu et sted, hvor
de kan svine hinanden og omgivelserne til overtager butikken, hvorefter de
mere besindige pakker sammen.

> Eller det er måske fordi at fokus forsvinder lidt fra hjemmesiden?

Du er blind og døv, hvis det er din opfattelse, at vi tager stilling. Det er
debatten som sådan, der er dybt uinteressant. Jeg er flintrende ligeglad med
hvad DCU foretager sig og som sådan gider jeg ikke tage stilling til hvem
der har ret, er mest demokratisk osv. Så din ide om at jeg (vi) interesserer
os for om focus er rettet mod en hjemmeside eller ej illustrerer blot at du
ikke fatter en bønne af at folk faktisk er ligeglade.

> HVOR HERRE BEVARE OS
>
> ønsket af verner

Jamen, det er da et lønligt håb, som alle måtte dele!

Jeg beklager mit skarpe tonefald, der dog almindeligvis er reserveret folk,
der ikke ejer mandsmod nok til at optræde under eget navn, men gemmer sig
under anonymitetens uklædelige slør, når de udspyr alskens fornærmelser mod
alt og alle.

EOD

vh
Jan

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-11-03 23:00

"Jan Bøgh" <jan@boegh-dot-net> wrote in message news:<3fc7673e$0$9794$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

Så i al ydmyghed konstaterer jeg blot, at jeg
> bliver irriteret over en diskussion, der næppe har som formål at blive
> klogere, men alene at tæve løs på hinanden.

Jan EEN tråd ud af flere hundrede ! kan du se hvad du kan have din
frustration i?
Er du helt seriøst når du kommer med din bemærkning eller ER det rent
spam?

> Næth - vi ønsker blot ikke at hverken se eller deltage i ævlet.

Så skal jeg sørme hjælpe dig Jan, lyt til mit GODE råd "Lad være med
at åbne tråde hvor DCU er nævnt" ! kan du finde ud af det Jan! SÅ
slipper du for ALLE dine frustrationer på EEN gang.

> Jeg beklager mit skarpe tonefald,

DET må jeg nok sige, DU spiller selv Emma Gad overfor ALLE andre som
er lige så skarpe som dig i replikken, meeeeen det gør vel ikke noget
når det kommer fra dig ? vel Jan.

Venlig hilsen
verner

Fra : Janne Madsen

Dato : 27-11-03 03:17

Jan Bøgh <jan@boegh-dot-net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc61d8f$0$9805$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> alle, der ikke interesserer sig for denne, ganske enkelt holder op med at

Jo men der blev for lang tid siden arbejdet ihærdigt for at der blev
mulighed for at diskutere DCU i denne gruppe og i demokratiets ånd må vi
andre så lide lidt under det men det går nu nok alligevel.
Dog som du er inde på så er det nok kun de mest hærdede skribenter der
fortsat gider den diskussion.
mvh
Lennart Sørensen