MS Windows
briani 27239
Filer over 4GB
Fra : Bach|DK|

Dato : 27-11-03 00:58

Hvis man laver filer over 4 GB skal man så have NFTS på OS partitionen
eller er det nok at have NTFS på den partition som filen skal ligge på
(jeg skal kunne capture video)!

--
Michael Bach

ICQ#: 56140045
OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Thomas Madsen

Dato : 27-11-03 02:32

Bach|DK| skrev:

> Hvis man laver filer over 4 GB skal man så have NFTS på OS
> partitionen eller er det nok at have NTFS på den partition som
> filen skal ligge på

Det er nok at have NTFS på den disk som filen skal ligge på.

Madsen.

Fra : Bach|DK|

Dato : 27-11-03 08:47

> Det er nok at have NTFS på den disk som filen skal ligge på.

Takker....

Fra : Bach|DK|

Dato : 30-11-03 23:56

> Det er nok at have NTFS på den disk som filen skal ligge på.

Det er så ikke helt rigtigt har jeg fundet ud af. Ulead Video Studio kan
ikke finde ud af at mit OS ligger på FAT32 - men der hvor filen skal
ligge er en NTFS partition. Så den deler filerne op når de når 4 GB.

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-12-03 00:23

Bach|DK| skrev:

> [...]
> Studio kan ikke finde ud af at mit OS ligger på FAT32 - men der
> hvor filen skal ligge er en NTFS partition. Så den deler filerne

Det må være et specifikt problem med Ulead Vide Studio så, for min
systemdisk er også FAT32, men jeg har ingen problemer med at gemme
filer større end 4 GB på mine NTFS-diske. Når jeg f.eks. laver et
image af systemdisken, så placerer jeg det image på en NTFS-disk.
Imagefilen fylder 7,59 GB og består af en enkelt fil.

Madsen.