Kat. 6 netværkskabel status ???
Fra : Tommy Green Jensen

Dato : 16-04-01 11:09

Er der nogen der har en status på UTC kategori 6 netværkskabel ???

Fra : Arne Keller

Dato : 16-04-01 18:07

On Mon, 16 Apr 2001 12:09:09 +0200, "Tommy Green Jensen"
<tommy@tgj.dk> wrote:

>Er der nogen der har en status på UTC kategori 6 netværkskabel ???

Jeg har lige læst et referat fra det sidste møde, og standarden er
stadig ikke klar.

Den er dog i det store og hele uforandret fra draft 1.
Men den bliver 250Mhz, max 4 splices, RJ45 stik ved arbejdspladsen
m.m.

Standarden for kablet vil ikke kunne bruges til så meget, det er bred
enighed i branchen om at kun komplette systemer vil kunne forvente at
kunne levere en fuld channel med rimelig headroom.

Derfor er det fornuftige valg efter min mening at købe en "Cat 6"
løsning fra en af de store producenter.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig, på usenet, alene på egne vegne.

Fra : cjt

Dato : 27-04-01 22:10

Hvad er et UTC 6 kabel?

Carsten
cajuth(fjern_xx_dette)@worldonline.dk

Fra : cjt

Dato : 30-04-01 05:55

Jeg _har_ hørt og kender et CAT 6 kabel - men UTC... hvad står det mon for ?

Fra : Aggeboe

Dato : 30-04-01 16:21

cjt wrote:

> Jeg _har_ hørt og kender et CAT 6 kabel - men UTC... hvad står det mon for ?

Uden at vide noget om det, skulle det så ikke være UTP? Unshielded Twisted Pair?

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying