FTP
Fra : Hjerrild

Dato : 26-11-03 23:11

Hej der....

Jeg har lidt problemer med at få min mailformular til at virke igen efter
jeg har
redigeret nogle sider på mit web sted. (Den kan ikke sende form data til min
mail add.)
Jeg har brugt FTP`en der ligger i WINDOWS COMMANDER til at oploade med.
Men ifølge en tekniker på mit web hotel må jeg ikke oploade via FTP da det
kan ødelægge FP-
Serverudvidelserne ?? Kan det være rigtigt ?? de anbefaler at oploade via
FP.
De har nu instaleret FP udvidelserene igen men det virker stadig ikke.
Når man klikker på SEND får man en fejl der ser sådan ud:
FrontPage-fejl.
Bruger: Rapporter detaljerne til den Web-ansvarlige for dette Web-sted.

Web-ansvarlig: Kontroller programhændelseslogfilen på serveren for at få
vist flere detaljer om problemet.

Har nogen en kommentar ???
På forhånd tak

Med venlig hilsen
Lars

Fra : hcma

Dato : 26-11-03 23:56

"Hjerrild" <klsm@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bruger: Rapporter detaljerne til den Web-ansvarlige for dette Web-sted.
>

> Web-ansvarlig: Kontroller programhændelseslogfilen på serveren for at få

Hvis du har FP incl. serverudvidelser SKAL du uploade med FrontPage. Hvis du
begynder at benytte FTP risikerer du at smadre det hele, hvilket jo nok er
sket.
Har selv prøvet det samme, og det betød at hele webbet skulle slettes fra
webserveren, oprettes påny og uploades.
(det tog over en uge at få det i orden)
Så desværre
m v h
HC

Fra : Hjerrild

Dato : 27-11-03 23:27

Tak for dit svar HC

Jeg har lige fået en mail fra mit web hotel hvor han skriver at problemet
ikke var
mit FP men at min mailservice hos dem ikke var korrekt sat op så det skulle
være løst nu.
Og mailformen virker også igen : ) det tog også kun 3 uger : ( !!!!!!!
Mvh
Lars