SVD i c - diagonal matrice i decreasing or~
Fra : Jannick Depoilly

Dato : 26-11-03 14:38

Hej
Jeg ville høre om der var nogen der ved hvor man kan hente en c-udgave
af et program, der finder svd (singular value decomposition) til en
matrix, hvor diagonal matricen findes med værdier i decreasing order.
Jeg har brugt svdcmp + svbksb fra Numerical Recipies in C hidtil, men
der er diagonal matricen ikke i decreasing order, hvilken laver l....
i det hele.

Plz help.

/Jannick

Fra : Jannick Depoilly

Dato : 27-11-03 14:48

Løste selv problemet - den løste den tilsyneladende i decreasing order
- mit input var bare lettere defekt.