Anbefalinger ønskes
Fra : Gunnar007

Dato : 16-04-01 10:44

Jeg har fået et par afslag på adsl med router fra CC, TDC mener ikke der er
kobber nok til rådighed.

Nu lurer jeg lidt på worldonlines tilbud med usb modem, da det jo er med
skillefilter, og da jeg har Isdn, burde det jo kunne lade sig gøre.
Eller mobilix tilbud
Eller Tdc!!
Hvad syntes I jeg skal prøve ??

Og hvad er billigst.
Hvor stabilt er et usb modem ?
Skal man vente til Sonofon lancerer deres højhastighedsinternet?

Hilsen G.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 16-04-01 10:43

On Mon, 16 Apr 2001 11:43:31 +0200, Gunnar007 wrote:
> [...]
>
>Nu lurer jeg lidt på worldonlines tilbud med usb modem, da det jo er med
>skillefilter, og da jeg har Isdn, burde det jo kunne lade sig gøre.

Er WOL's tilbud med skillefilter ? URL ?

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Gunnar007

Dato : 16-04-01 11:08

"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Er WOL's tilbud med skillefilter ? URL ?
>

> --
> Jesper Skriver, CCIE #5456
> FreeBSD committer

Hmm, måske en lidt for hurtig konklusion. Det ser ud som om det ikke er med
skillefilter.

Hilsen G:

Fra : Jesper Skriver

Dato : 16-04-01 11:21

On Mon, 16 Apr 2001 12:08:03 +0200, Gunnar007 wrote:
>"Jesper Skriver" <jesper@wheel.dk> skrev i en meddelelse

>Hmm, måske en lidt for hurtig konklusion. Det ser ud som om det ikke er med
>skillefilter.

Ergo du skal have "rå kobber" ligesom ved CC

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-04-01 12:53

> Ergo du skal have "rå kobber" ligesom ved CC

Selvom du har fået afslag på "rå kobber" hos CC, skal det ikke forhindre dig
i at prøve hos WOL, eller for den sags skyld, søge igen hos CC.

Jeg prøvede 2 gange hos WOL med afslag på "rå kobber", prøvede så hos CC, og
der var "pludselig" gevinst.

Hilsner

Kim J.

Fra : boble

Dato : 16-04-01 14:25

Hey

Der står følgende på www.mint.dk, jeg citerer:

Mobilix bruger samme løsning som TeleDanmark og er derfor ikke afhængig af
det 'rå kobber'.

Det kan så give anledning til spekulation om hvorvidt Mobilix bruger
skillefilter eller ej

mvh boble

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-01 07:40

"boble" <smileyco@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det 'rå kobber'.
>
> Det kan så give anledning til spekulation om hvorvidt Mobilix bruger

Men bemærk at Mobilix overdrager hele kobberlinjen og telefonien ved deres
ADSL.

Da WOL og CC som sådan ikke er teleleverandør kan disse ikke tilbyde
telefoni på samme linje.

Men ja, Mobilix meldte ud sidste år at deres løsning ville være med
skillefilter.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-04-01 11:25

"Gunnar007" <gunnar007@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
med
> skillefilter, og da jeg har Isdn, burde det jo kunne lade sig gøre.

Worldonline kører ikke over skillefilter. Samme fremgangsmåde som CC

> Eller mobilix tilbud

Jo, det kan du godt. Hvis de dækker hos dig. Og du ikke vil have ISDN
mere. Da man kun kan have PSTN

De bruger ligesom TDC skillefilter. Så der er ingen problemer med
kobber.

> Eller Tdc!!

TDC er eneste næsten sikre måde at få adsl på..

> Hvad syntes I jeg skal prøve ??

Tjaa,,

> Og hvad er billigst.

ligenu. er TDC faktisk billigst...

Men hvis du regner telefonabonnementet med. Så er Mobilix billigst.

Kig evt. på www.mint.dk

> Hvor stabilt er et usb modem ?

aner det ikke..

> Skal man vente til Sonofon lancerer deres højhastighedsinternet?

Jeg tvivler nu en smule på, at de kan levere til sommer...