Hypokondri by proxy ;o)
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 26-11-03 02:49

Ja, så fik jeg jo den åbenbaring at det altså ikke kun er på egne vegne at
jeg er hypokonder, jeg er det sørme også på mitternes vegne.

I dag var det nemlig tid til Freyas årlige eftersyn og vaccination og jeg
havde en hel liste af symptomer at remse op hos doktor Dyregod. Ja, hun
sover op til 20 timer i døgnet, nogle gange 10 timer ad gangen, hun lyder
som om der overhovedet ikke er gennemgang i hendes næse, jeg bryder mig ikke
om hendes febrile hjertebanken når andre end mig løfter hende - og så var
jeg overbevist om at hun gik med en kronisk ørebetændelse på grund af lang
tid med øremider.

Turen til dyrlægen gik godt - Freya gik næsten hele vejen selv i sele,
trådte selv op på vægten for at blive vejet (4,1 kg - jubiii - hun har nået
sin idealvægt), og halsede efter sygeplejersken ind i undersøgelseslokalet.

Så stod vi lidt der og hyggede os, dyrlægen var optaget af et af de
ubehagelige opkald jeg aldrig håber selv at skulle modtage, så det blev til
en rigtig grovkæletur.

Endelig kom dyrlægen ind og Freya fik den helt store gennemgang efter min
opremsning og hvad var resultatet? Der var intet som helst galt med min
lillepige. Overhovedet intet - altså selvfølgelig lige bortset fra det
dårlige immunforsvar som jo ikke lige sådan ændrer sig. Men der var intet at
høre på lungerne og hjertet, Hendes fåtal af tænder var også i orden, hendes
ører var helt fine og alt var i tip top stand. Stikket i nakken tog hun i
stiv arm omend hun fik det mest charmerende tick i det ene øre i det
vaccinationen blev trykket ind

Vel hjemme igen - nøj, hvor var hun glad for at komme hjem igen, lagde vi os
lige en halv time under dynen sammen og tog en lille lur og ellers har hun
været normal hele aftenen. Ikke noget med svimmelhed, dorskhed eller nogle
af de andre symptomer hun har haft før efter vaccination.

Så det var lige aftenens/nattens lille solstrålehistorie, nu kan jeg gå i
seng uden bekymringer for kuglelynets helbred - i hvert fald lige et par
dage. Men så kan jeg jo altid bekymre mig om de andre

Mvh og godnat fra pylremor Tina - og tre snotforkælede pelskugler
www.gizzemissen.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-03 13:24

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> writes:

> [...]

> seng uden bekymringer for kuglelynets helbred - i hvert fald lige et par
> dage. Men så kan jeg jo altid bekymre mig om de andre

Nå så det hedder "hypokonder", jeg har altid troet at det hed
"katteejer" *SS*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 26-11-03 15:48

Henrik Pedersen skrev i en meddelelse...

> Nå så det hedder "hypokonder", jeg har altid troet at det hed
> "katteejer" *SS*

Ja, okay - det kan så forklare pylredelen overfor kattene, men det kan nok
ikke forklare min nogle gange usunde interesse i mit eget helbred

Og så glemte jeg da helt at fortælle at Devi faktisk blev halvanden måned
ældre i løbet af mit dyrlægebesøg. Han opdagede nemlig at han havde skrevet
håbløst forkert i hendes journal, så hun fylder altså ikke 1 år den 12.
januar næste år - hun har sin første fødselsdag allerede på mandag den 1.
december - og der er jeg slet ikke hjemme hele dagen *snøft snøft*
Men så kræver tirsdagen et eller andet lækkert som hun kan lide - hmmm,
måske jeg skulle gå i tænkeboks allerede nu, der er nogle åbenlyse valg der
ikke går til primadonnaen, for eksempel siger rejer og råt hakket oksekød
hende intet - tossede kræ

Mvh Tina og de tre pelstotter.
www.gizzemissen.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 26-11-03 19:50

> [...]

> ikke går til primadonnaen, for eksempel siger rejer og råt hakket oksekød

Vitakraft kattesticks var et kæmpehit her, på Anastacias fødsdag. Tror
faktisk ikke hun spiste andet end dem...
men rejer og hakket oksekød + det meste andet jeg har prøvet er heller
ikke faldet i god jord..;-/

Fra : Charlotte

Dato : 26-11-03 23:04

Kære Henrik....aih, det er vist Tina, kan jeg se....

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.inv> skrev i en meddelelse

> Nå så det hedder "hypokonder", jeg har altid troet at det hed "katteejer"
*SS*

Tusind tak - nu ved jeg, hvad det er, jeg fejler - kan De ordinere en
medicinsk behandling eller...er der en forening, jeg kan joine? *fniiiis*...
for dælen da - hvor er vi da - men ja, det er jo vores børn...

KH
Charlotte

Fra : Kate

Dato : 27-11-03 10:37

Henrik Pedersen <misbams@edb.inv> wrote in

> Nå så det hedder "hypokonder", jeg har altid troet at det hed
> "katteejer" *SS*

Du har da også lige svar på rede hånd, Henrik

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.