Hjemmeside Hvordan??
Fra : DJ Olde

Dato : 26-11-03 00:08

Mojn!!!
Jeg har et spørgesmål som går på hvordan jeg laver en hjemmeside vår
der er flere som kan ændre på siderne!!

Det vil sige at jeg laver selve hovede siden, hvor efter der er ander
som skal kunne ænder i de pågelende sider, men kun det de for lov til
ved af et password.

Vis man siger at der en side som hedder fodbold, skal ved kommende kun
kunne rette i denne side ved af passwordet.

jeg skal sigfølige kunne rette i det hele, men det er fordi at de
ander der sedder og skal lave det ikke er særlig trænet i at lave
hjemmeside.

Jeg har selv en hjemme side,som jeg bruger til firma brug så lidt
erfaring har jeg da i at lave hjemmeside, jeg bruger frontpage 2002.
vis det kan labes med det program ville det være fint.

Hilsen DJOlde

Fra : Falcon

Dato : 26-11-03 06:59

Hejsa

Det nemmeste ville være at lave en / flere skabelon(er) i asp.
Herefter kan du lave en hemmelig indgangsside, til hver af siderne.
På disse sider kan de enkelte bruger så skrive, rette, sætte foto ind
osv.

-/Falcon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : DJ Olde

Dato : 26-11-03 11:28

Falcon <hp@popx.dk> wrote in message news:<bq1fe8$30k$1@sunsite.dk>...
> [...]
> Herefter kan du lave en hemmelig indgangsside, til hver af siderne.
> På disse sider kan de enkelte bruger så skrive, rette, sætte foto ind

Ok, men vad for et program laver du asp sider i????, og kan man bruge
det på alle hjemmesider.???

Hilsen DJOlde