Hvordan kan dette gøres...?
Fra : Magnus

Dato : 25-11-03 21:16

Jeg ønsker at lave et link som viser nogle bestemte kampe fra en database og
linket ser ud som herunder.
kampe.asp?id=1&id=5&id=25&id=75&id=...

Men er der en bergænsning i hvad URL'en kan indeholde når jeg fx. kommer op
på over 200 "id="'er i url'en

Er det måden at gøre det på eller hvordan laver jeg et link til kampe.asp
som efterfølgende viser de udvalgte kampe som på en liste?

/Magnus

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-11-03 21:29

Magnus skrev:

> Men er der en bergænsning i hvad URL'en kan indeholde når jeg
> fx. kommer op på over 200 "id="'er i url'en

Lav dit link som et form-post til siden - så skulle der være tegn
nok.

Noget andet er så at 200+ id-værdier, indsat i en OR-klausul, næppe
vil være særlig effektivt. Har de kampe du skal udvælge, ikke nogle
fællestræk du kan bruge i en søgning?
--
Jens Gyldenkærne Clausen