Skumindlæg til flueæsker
Fra : Lasse

Dato : 25-11-03 14:42

Hej
Er der nogen som ved hvor man kan købe løst skum til at beklæde en flueæske.
Gerne i store størrrelser evt. 30 x 40 cm.
Har prøvet forskellige farvehandlere og hobbyforretninger.

m.v.h.

Lasse

Fra : Peter Jensen

Dato : 25-11-03 14:56

Prøv Korsholm
96802020

Hilsen Peter

Fra : Per

Dato : 25-11-03 15:32

On Tue, 25 Nov 2003 14:41:50 +0100, Lasse wrote:

> [...]
> Gerne i store størrrelser evt. 30 x 40 cm.
> Har prøvet forskellige farvehandlere og hobbyforretninger.

Hej
Jeg ved ikke om det er velegnet, men kom til at tænke på "mosgummi" fra
Panduro hobby.
http://www.panduro-hobby.dk/menu/MenuServlet

(søg vare, mosgummi)
--
MVH Per
Billede af Molly: http://megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=109968

Fra : Morten Dam

Dato : 25-11-03 16:59

Har du prøvet hos din lokale grejpusher ??

Lasse <larsa@post2.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc35c7f$0$29396$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Richard E.

Dato : 25-11-03 23:24

"Lasse" <larsa@post2.tele.dk> skrev i melding
> [...]
flueæske.
> Gerne i store størrrelser evt. 30 x 40 cm.
> Har prøvet forskellige farvehandlere og hobbyforretninger.

www.aktiv-fritid.no selger store ark med selvklebende foam. Du finner det
nederst til venstre på sidene med fluebokser.
P.g.a. prisen er det vel mest aktuelt å gå flere sammen om et ark.

vh Richard

Fra : Keld Vinther

Dato : 27-11-03 14:37

> [...]
>Er der nogen som ved hvor man kan
>købe løst skum til at beklæde en flueæske.
>Gerne i store størrrelser evt. 30 x 40 cm.

Hej Lasse...

Prøv at købe et af de dersens liggeunderlag. de fås i tykkelser på ½ -
1 cm.
De er lette at skære i og kan fint holde fluer... (Bruger det selv).
De skla så bare limes med en god lim, så holder de fint

Og så koster de ikke ret meget og der er til mange fluebokse - også
store - i sådan et stykke på 80 + 200cm...

--
Keld Vinther
Fjern NOSPAM i min mailadresse for direkte svar...

Fra : Thomas Nyberg

Dato : 01-12-03 21:31

Hej Lasse, jeg bruger hel alm. slev klæbende fuge bånd, det er sådan noget
man bruger til at tætne dørene med, her om vinteren, du kan få det i alle
byggemarkeder. i meter vis til ca 5-20 kr pr meter.
Jeg har sat det på en plade ved mine stænger, så hænger fluerne der og ser
pæne ud, samt at jeg kan vælge hvilke jeg vil havde med.
I Kasserne kan du selv vælge afstanden på rækkerne, og du kan jo også sætte
rækkerne på den anden led.
og ja du kan skifte det ud, uden at det har kostet dig en formue, eller lave
om på indretningen, fra små tør fluer til de nu vinter klare store gedde
Fluer.
venligst Thomas.