MS Windows
briani 27239
Fjerne alle ens codecs?
Fra : Thostrup

Dato : 25-11-03 12:45

Håber dette er den gruppe at spørge i, kunne ikke finde et bedre alternativ.

Hvordan kan jeg få fjernet alle mine codecs fra min XP maskine?
Vejen med device manager og remove under Video codec's virker jo ikke...

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : Christian

Dato : 25-11-03 13:37

Tror desværre den eneste måde at fjerne ALLE codecs'ne på er at formatere
din computer. Da de fleste codecs overskriver nogen .dll filer eller laver
nogen.

Fra : Thostrup

Dato : 25-11-03 13:57

"Christian" <2469732m001@stofanet.dk> wrote in message
> Tror desværre den eneste måde at fjerne ALLE codecs'ne på er at formatere
> din computer. Da de fleste codecs overskriver nogen .dll filer eller laver
> nogen.

Hmm - er desværre også nået til en lige så trist løsning efter surfen på
nettet :(

Men læste noget om et lille program der hedder Codec Sniper, men kan ikke
finde det nogen steder.

Mvh Thostrup

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 14:19

Thostrup skriblede:

> Men læste noget om et lille program der hedder Codec Sniper, men kan
> ikke finde det nogen steder.
>
> Mvh Thostrup

Er smidt i dk.binaer "Mrk. ATT.:Thostrup

Var nu let nok at finde på dette link, men der skulle
også noget omdøbning til, men det stod der jo også
på sitet:
http://forum.digital-digest.com/archive/topic/22984-1.html

--
/Gevaldi

Fra : Thostrup

Dato : 25-11-03 14:53

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk> wrote in message

> Er smidt i dk.binaer "Mrk. ATT.:Thostrup
>
> Var nu let nok at finde på dette link, men der skulle
> også noget omdøbning til, men det stod der jo også
> [...]

Mange tak, have godt nok fundet dette link selv, men fik ikke noget ud af
den brugsanvisning der var med.

Men mange tak for posten

Mvh Thostrup

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 14:56

Thostrup skriblede:

> Mange tak, have godt nok fundet dette link selv, men fik ikke noget
> ud af den brugsanvisning der var med.
>
> Men mange tak for posten

Velbekom :)

--