Kan denne side ses?
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 25-11-03 09:26

Vil i ikke gøre mig en tjeneste og prøve at gå ind på denne side:

http://www.e-report.dk/mno/homepage

- og sige til hvis i får en script-fejl. På forhånd mange tak.

/Morten

--
Morten Nørgaard
A.D. Jørgensensvej 73, 2. tv.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 25-11-03 11:59

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> writes:

> Vil i ikke gøre mig en tjeneste og prøve at gå ind på denne side:
>
> http://www.e-report.dk/mno/homepage
>
> - og sige til hvis i får en script-fejl. På forhånd mange tak.

Jeg får:
message: Statement on line 4: Reference to undefined variable: No
such variable 'ActiveXObject'

Det er nok fordi Opera ikke understøtter den Microsoft-specifikke
ActiveX. Altså: Du skulle have sagt at siden kun er beregnet til IE.

I IE6 får jeg ingen fejl. Siden dette ikke er ris+ros vil jeg undlade
at sige hvad jeg synes om at bruge siden :)

/L

Fra : Daniel

Dato : 05-12-03 14:21

Morten Nørgaard wrote:
> Vil i ikke gøre mig en tjeneste og prøve at gå ind på denne side:
>
> http://www.e-report.dk/mno/homepage
>
> - og sige til hvis i får en script-fejl. På forhånd mange tak.
>

> /Morten

Der er nogle seriøse programmeringsfejl, som gør at den ikke kan ses på
Mozilla. Ellers et par stavefejl. Måske skal I hyre en kompetent
webudvikler eller sende jeres nuværende på kursus.

Daniel

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 05-12-03 16:12

"Daniel" <sorry.no.em@il.i.get.vira.and.spam> skrev i en meddelelse

> Der er nogle seriøse programmeringsfejl, som gør at den ikke kan ses på
> Mozilla. Ellers et par stavefejl. Måske skal I hyre en kompetent
> webudvikler eller sende jeres nuværende på kursus.

Hvem er ´vi´? - det er såmænd min egen hjemmeside. Og jeg påstår såmænd ikke
at jeg er hverken kompetent eller ikke trænger til at blive sendt på kursus.
Jeg prøver mig lidt frem hist og her, og er ganske glad når nogen her i
gruppen hjælper til eller - en sjælden gang - jeg kan hjælpe dem. At den
ikke kan ses på Mozilla gør mig ikke så meget, så de programmeringsfejl du
nævner kan jeg godt leve med. Og hvad angår denne her: "Måske skal I hyre en
kompetent webudvikler eller sende jeres nuværende på kursus." - så er den nu
ikke til megen hjælp...

/Morten

Fra : Benny Nissen

Dato : 05-12-03 16:22

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> wrote in
message news:bqq6ua$8bs$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> ikke kan ses på Mozilla gør mig ikke så meget, så de programmeringsfejl du

Emnelinien hedder "Kan denne side ses".
Hvorfor spørger du om den kan ses, hvis du er ligeglad med det alligevel ?

Formålet med at lave en hjemmeseide er vel, at den kan ses ... af alle.

--
Benny

Fra : Morten Nørgaard

Dato : 05-12-03 16:32

"Benny Nissen" <news@bennynissen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Formålet med at lave en hjemmeseide er vel, at den kan ses ... af alle.

Det kommer vel an på forfatteren; det er i hvert fald ikke formålet med min.
Jeg har det fint med at andre ikke ser den - så længe jeg kan komme til min
linksamling og deslige er jeg såmænd meget tilfreds. For i øvrigt citerer du
min oprindelige post ud af kontekst - jeg spurgte til script-fejl på siden.

God weekend,

Morten