skudplacering
Fra : Peter T.

Dato : 25-11-03 06:22

Skudplacering på Afrikansk og Amerikansk vildt på min hjemmeside, kig forbi.
www.pulk.dk

Med jægerhilsen
Peter T.

Fra : Mars

Dato : 25-11-03 17:44

Det er ikke god etik at linke direkte til en anden side i sin egen frame ,,
man bør lade den åbne i et nyt vindue !!!! et lille sidespring, men eller
ok side!! :)

Fra : MJ

Dato : 02-12-03 16:52

Man kan da bare kopiere linket;
http://www.pistoleros.no/shoot_placement/shoot_placement.htm

Fra : Mars

Dato : 02-12-03 21:01

ja det kan man sagtens, det er heller ikke det jeg sir :)

Det er bare ildeset hos andre webmastere at linke i sin egen frame !
Det skal ikke ses som et angreb på Pulk.dk det er en fremragende side han
har :)

Mars

Fra : Claus Espeholt

Dato : 25-11-03 20:58

Jeg synes det er en rigtig flot side - og jeg har bogmærket den.
I forbindelse med ammuntion mangler jeg oplysninger om hvem der i Danmark
sælger de forskellige mærker af ammunition ??
MvH
Claus Espeholt