Nu er den asmatiske bronkit
Fra : Dia

Dato : 24-11-03 21:22

Hej, vores familie kan ikke lade være med at fortælle om det som er
sket for vores dreng. Han fik asmatisk bronkitis som 1-årig og en del
mellemøre betændelse og væske i mellemøret. Han blev behandlet det
første år med antibiotika for ørerne en del gange og med astma-maske
hele vinteren for luftvejs problemerne. Men da det vente tilbage i år
forsøgte vi noget nyt: homøopatisk medicin.
Han var 2 timer hos en dygtig homøopat og fik en pille (ialt!) og
næste dag behøvede han ikke sin maske og ørelægen tjekkede ham en uges
tid efter og sagde at hans øre var helt iorden, der var ikke væske i
mellemøret længere og dermed intet dræn. Da min søns dagplejemor så
hans forandring, blev et andet barn med asmatisk bronkitis fra
dagplejen også sendt til homøopat med samme resultat, symptomerne var
væk! Det er jo fantastisk.
Som nyfødt havde vores søn kolik indtil han blev behandlet med
zoneterapi og kiropraktik, hvilket stoppede daglige timer med
utrøstelig gråd.
I begge tilfælde har vi været skeptiske på grænsen til mistroiske, men
begge gange har det uden tvivl virket og gjort vores søn rask i et
omfang som ikke kan opnås af lægevidenskaben. Sikke en påstand??
Måske, men lægerne har i begge tilfælde fået lov til at behandle ham
først og pga mandlende effekt har vi måtte søge andre metoder. Skønt
vi idag stadig ikke fatter virkningen, glæder vi os over effekten.
Kh. Dia

Fra : Musen

Dato : 24-11-03 21:45

klip---
>Skønt vi idag stadig ikke fatter virkningen, glæder vi os over effekten.

Hvor er det dejligt for jeres søn at han er rask!
Nu spørger jeg måske dumt, men hvordan fandt I sådan en, og var det dyrt?
Ikke at det på nogen måde kan opvejes i økonimi at få ens barn raskt, men
jeg overvejer at prøve det til mig selv, og så er det jo straks en anden sag
*SS*
Held og lykke med jeres søn fremover

Venlig hilsen Mia