MS Windows
briani 27239
Kan ikke starte Win XP op ???
Fra : Peter

Dato : 24-11-03 17:09

Jeg har haft een til at rode med netværk på min PC med Win XP , og den vil
nu ikke starte op , men ender med en skærm , hvor man kan vælge fejlsikret ,
sidste fungerende opstart, normal opstart mm. men ligemeget hvad jeg vælger
, kommer den ikke ind i windows, hvad kan jeg gøre, formatere det hele ??
hvilket jeg vil være ked af, da jeg har mange ting liggende. Er der en måde
at komme ind på fra Dos??

Mvh. Kim

Fra : Torben

Dato : 24-11-03 18:07

"Peter" <pho@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
??
> hvilket jeg vil være ked af, da jeg har mange ting liggende. Er der en

Har du prøvet at boote op på din xp cd og kører en rep af xp.
--
Mvh Torben