MS Windows
briani 27239
Ukorrekt visning af html med IE 6.0-html e~
Fra : Knud Winckelmann

Dato : 24-11-03 14:21

Jeg har nu gennem længere tid haft et problem med at alt html, der
renderes med min IE 6.0 html-engine, dvs. sider i IE, diverse
kontrol-paneler rundt om i min Windows 2000 DK Pro, osv. ikke bliver
vist korrekt.

Som det fremgår af følgende screenshots, er det lige som alt
CSS-information ignoreres:

<http://belial.dk/news/wimamp-browser.jpg>
<http://belial.dk/news/mplayer9.jpg>
<http://belial.dk/news/tdconline.jpg>
<http://belial.dk/news/add-remove.jpg>

Det har fulgt mig op igennem div. opgraderinger fra IE 5.0.

Det sjove er at hvis jeg logger ind som en anden bruger, f.eks.
Administrator, er der ingen problemer overhovedet.

En ny bruger-profil, oprettet til lejligheden, har hellere ikke
problemet.

Jeg syntes at jeg har været alt igennem med evt. opsætning af IE, men
det undrer mig bare en smule at det også slår igennem på f.eks.
Windows-system-værktøjer som Tilføj/Fjern Programmer.

Hvad overser jeg?

Xpost til
med fut til <news:dk.edb.internet.software.browser>

Knud
--
"Bother," said the Borg, "We've assimilated Pooh."