mikroforkalkninger
Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-03 10:40

Jeg har ikke før hørt om "mikroforkalkninger". Nu har jeg, og det skulle
ofte være et forstadie til kræft.
Er der nogen der ved hvor man véd det fra, eller hvad mikroforalkninger
overhovedet er for noget og hvorfor de evt. kan være et cancerforstadie?

v.h
MartinP

Fra : Casablanca

Dato : 24-11-03 14:37

Martin Petersen skrev:

> [...]
> Er der nogen der ved hvor man véd det fra, eller hvad
> mikroforalkninger overhovedet er for noget og hvorfor de evt. kan

Det tog 10 sekunder at taste ordet ind i søgefeltet på Google, hvilket gav
følgende: http://makeashorterlink.com/?C2C3560A6

totalFJERNDETTErecall@jubiimail.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-11-03 16:41

Casablanca <totalfFJERNDETTErecall@jubiimail.dk> wrote:

> Det tog 10 sekunder at taste ordet ind i søgefeltet på Google, hvilket gav
> følgende: http://makeashorterlink.com/?C2C3560A6

Tak skal du have. Når jeg også skrev ind her, er det fordi der
undertiden kommer nogle mere direkte "øjenvidneberetninger" i en gruppe
som denne..
v.h
Martin