Kattelegetøj på nettet
Fra : Helle

Dato : 23-11-03 23:33

Hejsa.

Hvor på nettet (I Danmark) kan man købe kattelegetøj? dét jeg specielt søger
er en elastiksnor med en blød ting for enden. Den skal så hænge i loftet
ell. og når de så hiver i tingen, så flyver den afsted pga. elastikken. Den
må I da kende? købe en på Odense Udstillingen for 1 år siden, men nu har
misserne præsteret at ødelægge den. De var ellevilde med den.

Vi har handlet hos zooplus i Tyskland men har mistanke om at dankortnummeret
bliver misbrugt. Der er i hvertfald hævet over 4000 kr i småbeløb i
udlandet. Banken er ved at finde ud af, hvor det præcis er.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Astrid S. Thusgaard

Dato : 24-11-03 00:02

Helle wrote:
> [...]
> så hænge i loftet ell. og når de så hiver i tingen, så flyver den
> afsted pga. elastikken. Den må I da kende?

Hej Helle

Du kan i hvert fald få sådan en her: http://avifauna.dk/shop/index1.htm

Om det præcis er den, skal jeg jo ikke kunne sige, men den kan vist i hvert
fald bruges!

Astrid

--
Astrid S. Thusgaard
Taarnby, Denmark

To reply - remove the Danish capital in my e-mail address

Fra : Jan Holm

Dato : 24-11-03 01:21

Helle wrote:
> [...]
> dankortnummeret bliver misbrugt. Der er i hvertfald hævet over 4000
> kr i småbeløb i udlandet. Banken er ved at finde ud af, hvor det

Hej Helle

Vil du være sød at skrive når i finder ud af om det har noget med
zooplus at gøre. Det miljø må så lige vente !!

Mvh
Jan Holm

Fra : Helle

Dato : 24-11-03 07:53

"Jan Holm" <NOSPAM@NOSPAM.TIA> wrote in message

> [...]
>
> Vil du være sød at skrive når i finder ud af om det har noget med
> zooplus at gøre. Det miljø må så lige vente !!

Hejsa.

Ja kæresten handler en del steder i udlandet, men det er sjovt nok hver gang
vi har handlet hos Zooplus at der bliver trukket noget der IKKE skal! Så det
er lige 4000 kr ud af lommen. Jeg lover at jeg skriver så snart banken
finder ud af præcis hvor det er henne det er blevet misbrugt.

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 24-11-03 07:38

"Helle" <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote in message
> [...]
> bliver misbrugt. Der er i hvertfald hævet over 4000 kr i småbeløb i
> udlandet. Banken er ved at finde ud af, hvor det præcis er.

Hej Helle
Det var da noget skidt at der sådan forsvindet noget fra ens konto.
Vi har også handlet hos Zooplus, og har ikke haft nogle problemer. Nu
handler vi sjældent over nettet, måske kan det være andre steder, I har
handlet ? Håber jeres bank finder ud af, hvad der er galt.

--
Hilsen Denise

Fra : Britt Malka

Dato : 24-11-03 09:09

On Sun, 23 Nov 2003 23:32:37 +0100, "Helle"
> [...]

>er en elastiksnor med en blød ting for enden. Den skal så hænge i loftet
>ell. og når de så hiver i tingen, så flyver den afsted pga. elastikken.

Sådan en havde vi også. Kattene var også helt vilde med den, fordi den
var lavet af rigtig pels, men den blev hurtig splittet ad. Selv
derefter var "museskindet" deres yndlingslegetøj i lang tid.

Ellers er de - især Balou - meget glade for bordtennisbolde og ...
tomme blækpatroner. Balou spankulerer rundt med sådan en, som om det
var et kødben. Putter den ned i sko, tager den op af sko, skubber til
den med forpoterne. Et rigtig godt legetøj, men husk at rense den for
blæk først. Balou har nemlig også præsteret at få fat i en fyldt
patron, og vi havde en helt blå, men glad kat
--
Britt Malka
Forkort dit link, og vælg selv forkortelsen: www.kortlink.com