thailand
Fra : Familien Wagner

Dato : 23-11-03 21:49

Hej
Er der nogen der har prøvet at køre i bus fra Hua Hin til Phuket,hvis - er
det meget anstregnende
MVH
BirtheW

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 23-11-03 23:24

Jeg har kørt fra Bankok til Phuket det tager 12timer det var ikke så slemt
men jeg vil nok ikke gøre det igen da det er billigt at flyve i thailand og
man har så lidt tid
nu ved jeg ikke hvor Hua Hin men du kan bruge det eller lade være
MVH
Kent

Fra : sunsite.dk

Dato : 28-11-03 11:50

hua hin er ca 3 timers kørsel fra Bangkok....
Det skal prøves....:) det er også en oplevelse og en del
af det af rejse i thailand at prøve deres transport,
i forhold til vores....

så der er vel en 8 timers kørsel, hvilket ikke er så meget...